|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Gegroet terug |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Lessien-Sterkte, het lijkt me niet makkelijk om een kind van 8 te moeten uitleggen dat "zijn" poes er straks niet meer is. |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
lessien: Mijn vorige Kater had een vergrote schildklier. had 3 opties: - hem laten opereren en de rest van zijn leven aan de medicatie als hij de operatie overleefde - niet opereren en hem vergiftigen met medicatie - niets doen en zolang hij nog goed te pas was laten rondlopen.
ik heb gekozen voor het laatste. als ik hem hadlaten opereren of medicatie gegeven had, dan had hij max 1 maand nog geleefd. en terwijl ik er niks aan heb laten doen heeft hij nog 6 maanden gelukkig geleefd. |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Giovanni
Nee, zie er ook erg tegenop, ook omdat ik het er zelf al zo moeilijk mee heb....ze is de eerste die bij ons in huis is gekomen en ze is toch op een bepaalde manier net wat specialer voor me, misschien omdat ze juist zo tegen de draad in was, toen ze bij ons kwam en nu zo ontzetten lief is |
|
nietmeer Erelid
|
Gitte Zo lang gaat deze het niet volhouden, aangezien ze niets meer binnenhoud....ze was al aan het uitdrogen |
|
Zwelgje Erelid
Quote LessienElensar: Giovanni
Nee, zie er ook erg tegenop, ook omdat ik het er zelf al zo moeilijk mee heb....ze is de eerste die bij ons in huis is gekomen en ze is toch op een bepaalde manier net wat specialer voor me, misschien omdat ze juist zo tegen de draad in was, toen ze bij ons kwam en nu zo ontzetten lief is de liefde van dieren is onvoorwaardelijk. dat maakt ze zo byzonder. |
|
nietmeer Erelid
|
Gitte Ja, dat is zeker zo, al geef je ze op hun kop, een minuut later liggen ze weer bij je op schoot Maar ik ga er vandoor....zoon lief ophalen en voorbereiden op vanavond Fijne avond verder iedereen en waarschijnlijk tot morgen |
|
Zwelgje Erelid
lessien: dat begreep ik al ja. |
|
nietmeer
|
Goeie middag allen |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Lessien-Fijne avond en nogmaals veel sterkte. |
|
Zwelgje Erelid
sterkte Lessien! zal aan je denken |
|
Giovanni Oudgediende
|
Hee Muad da's lang geleden. |
|
Zwelgje Erelid
Quote Muaddhib: Goeie middag allen Heee! hallo! |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Oh ja Thom ook goedemiddag. |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
goeiemiddag |
|
nietmeer
|
Gio: ach ja joh... dat krijg je van dat ambtenaren werk hier heh (maw, ik ben mentaal te gesloopt om nog wat aan m'n verslag te doen...) Veel sterkte Lessien |
|
Giovanni Oudgediende
|
Wat een rust opeens. HALLOOOOOOOO!!!! |
|
Jannick Oudgediende
Muad, beltegoed is op! |
|
Giovanni Oudgediende
|
Jannick dan moet je niet zoveel bellen. |
|
Jannick Oudgediende
Gio, ik heb van dat geld een keer gebeld, 3 minuten. |
|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Jannick: Gio, ik heb van dat geld een keer gebeld, 3 minuten. Waar naar toe? Met Anouk zeker? |
|
Jannick Oudgediende
@Brie, de smsjes van Polennaar Nederland zijn zo duur.. .. 20 euro opgewaardeerd, met 21 euro naar Polen vertrokken op vrijdag, en op woensdag kon ik niet meer smsen, had maar een sms of 10 gestuurd, gelukkig heb ik nu deze maand 300 smsjes graties, waarvan nu nog 160 over zijn |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedenavond jong en lui (en Gio) |
|