|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
CNC we zullen zien |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Lessien dan heb je net zeker niet naar het nieuws gekeken
@ Cootje nou aapjes zijn lief als ze klein zijn maar die gorila is niet lief (zal wel liggen aan dat hij bang was) maar toch |
|
nietmeer
|
@Jannick: Ben je vandaag nog geland op Eelde? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote LessienElensar: CNC we zullen zien het was meer een grap Maar dat weet jij ook wel Ik ken je nog amper dus ja |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Lessien komt allemaal vanzelf wel een keer Mensen.. ik ga naar bed, als ik nog een actief jannick over de vloer krijg Tot overmorgen iedereen, ik ben er morgen denk ik niet Ben bereikbaar via SMS en Telefoon Slaap goed mensen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: @Jannick: Ben je vandaag nog geland op Eelde? Ik heb zn vliegtuig niet gezien in ieder geval (die komen over ons dorp heen voor de landing) |
|
nietmeer Erelid
|
Mier
Heb alles ervan gevolgt.....maar je moet ook bedenken, dat een gorilla niet zomaar over zo'n gracht gaat, gorilla's zijn bang voor water, dus er moet iets zijn geweest waardoor hij tot die daad kwam.....hij heeft nu eenmaal het instinct om zijn vrouwtjes en babies te beschermen.....
|
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@C&C, dan ligt hij nu in je achtertuin @MA: Welterusten en slaap lekker |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Cootje68: @Jannick: Ben je vandaag nog geland op Eelde? Nee, wel op de beeldbuis van mijn CRT monitor |
|
Mier Oudgediende
@ lessien
ja oke maar toch je zal wel ff schrikken als je die vrouw was die mee werdt gesleurd hij had zelf s een man verwond die in een rolstoel zat. je zal als mensen wel ff schrikken hoor |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Trusten Angel *boink* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, zal ik es ff kijken Ze komen soms ook wel over ons huis heen, maar dan hoor je ze wel, ondanks het feit dat de motoren nagenoeg stationair draaien tijdens de landing |
|
nietmeer
|
C&C: dit staat er op nu.nl: Quote: Een vliegtuig van de Vlaamse luchtvaartmaatschappij VLM Airlines met elf passagiers aan boord is vrijdagavond van de baan geraakt op vliegveld Eelde in Drenthe. Volgens een woordvoerster van VLM zijn er geen gewonden. |
|
nietmeer Erelid
|
Mier
Goed lezen of luisteren a.u.b.
Een andere vrouw raakte gewond toen zij viel. Evenals een man in een rolstoel die in de drukte gewond raakte. Ook een medewerker is gewond geraakt. |
|
Ikke Oudgediende
Ich brauche einen knuffel |
|
Jannick Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Ikke Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, A ha, effe kijken of ik de landingsroute van Eelde kan achterhalen, 1 moment |
|
Mier Oudgediende
@ Lessien ze zeiden bij hart van nederalnd dat ze werdt meegesleurd door die gorila. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote mier: @ Lessien ze zeiden bij hart van nederalnd dat ze werdt meegesleurd door die gorila. ja.. die vrouw, niet die man in die rolstoel... |
|
nietmeer
|
Ik mis m'n mannetje heel erg, moet nog tot zondagavond wachten voordat ik hem zie (Dat verklaard voor jullie waarschijnlijk ook waarom ik zolang online ben ) |
|
Jannick Oudgediende
|
|