|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Mier
Jij had er ook over, dat die gorilla een man in een rolstoel had verwond, wat dus niet het geval is.....van die vrouw wist ik vanmiddag al en ook van die vrouw die een bijtwond heeft..... |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ thee dat zei ik hoor @ lessien ik bedoelde die vrouw ook hoor maar die man in die rolstoel is gewond geraakt doordat dat beest los rond liep |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Slaap zacht Jannick |
|
nietmeer Erelid
|
Mier
Jij zei dit een pagina terug.....
@ lessien
ja oke maar toch je zal wel ff schrikken als je die vrouw was die mee werdt gesleurd hij had zelf s een man verwond die in een rolstoel zat. je zal als mensen wel ff schrikken hoor
Dus had je het er ook over dat de gorilla de man in de rolstoel had verwond, wat niet het geval is.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Als je een wild dier tegenkomt, nooit wegrennen. Blijf staan, maak jezelf groot, en maak lawaai. Intimideer ze Angst lokt een reactie uit, een gorilla zal dan sneller op je af komen |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ lessien ach ja ik zat ook niet echt te luisteren toen ik keek heel even ernaar
maa rik vindt het wel zieleig voor die vrouw en die man dat en de andere mensen die natuurlijk erg schroken |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote LessienElensar:
Dus had je het er ook over dat de gorilla de man in de rolstoel had verwond, wat niet het geval is.... nee, die man was plat gedrukt door de menigte ofzo... zielig hoor |
|
nietmeer
|
Op nu.nl staat er het volgende over de Gorilla Quote: De aap kwam op het bezoekerspad terecht, waar hij volgens ooggetuigen de vrouw greep en meesleurde. Vervolgens ging Bokito naar een nabijgelegen en overvol restaurant waar hij de glazen deur stuksloeg. Nadat het restaurant ontruimd was, kon een dierenarts de ontsnapte aap verdoven. Hier word nog steeds niet verklaard hoe de vrouw aan de bijtwond aan haar hand kwam |
|
nietmeer Erelid
|
Mier
Tuurlijk is het erg wat er is gebeurd, dit had nooit mogen gebeuren, maar (niet kwaad bedoeld), als je er dan hier op wilt reageren, zorg dan wel, dat je van alle feiten op de hoogte bent....
CNC
Bij een zilverrug zal ne niet zo moeten reageren, dat is nou net fout.....als je onderdanig doet, heb je meer kans, dat hij je niets doet en je moet hem vooral niet in de ogen kijken..... |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
nog een half uur en we kunnen naar de nachtvlucht |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Wat is er allemaal gebuerd? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Les Hm, zo zie je maar dat het niet altijd helpt Bij olifanten helpt het wel Echt wilde olifanten.. Die nog bang voor de mens zijn Die soort is bijna uitgestorven |
|
nietmeer
|
Bij apen in het algemeen geld dat als ze op je afkomen je je zo klein mogelijk moet maken en idd zoals Lessien al zei vooral niet aankijken! |
|
nietmeer Erelid
|
CNC
Klopt, dat soort dingen werkt bij veel wilde dieren, behalve bij een gorilla.....als je naar de grond kijkt je klein maakt en dus zeker niet in zijn ogen kijkt, dan heb je meer kans, dat hij je niets doet..... |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Pfiew, ik kijk een film en ben best wel weg |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Weer wat geleerd |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Mensen ik ga douchen, en daarna duik ik mijn bed in. Het is morgen weer vroeg dag Gelukkig kan ik uitslapen |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@cnc; bij een olifant houd je gewoon een muis voor hun neus dan heb je echt een probleem.... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
nietmeer Erelid
|
Slaap lekker CNC en ook jij....sweet dreams |
|
nietmeer
|
Slaap lekker C&C En spetter ze! |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mag ik nog 'n bitter lemon? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Trusten Ikke *boink* Welterusten Less |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Haha, dank je cootje, komt wel goed Ik doe het al jaren Jij ook lekker slapie doen strakjus |
|