|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Thom: Quote Cee-N-Cee: Kortom je bent verliefd Jij bent heel gemeen. Ik ben jonger en kleiner, laat me met rust Heb ik je niet door dat ik je alleen maar plaag Doe ik ook altijd bij bloem-bol |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Nee, het was heel raar, er was iets doorgebrand ofzo in die Nokia.. Je wete het CNC, meisje plagen: .. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Thom, gebruik gewoon een vaste telefoon .. Het leukste is al deze wordt betaald door je ouders ofzo |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: Nee, het was heel raar, er was iets doorgebrand ofzo in die Nokia.. Je wete het CNC, meisje plagen: .. Scheld je jezelf nu uit voor meisje? |
|
Thommy Erelid
|
Quote Little Queen: Thom, gebruik gewoon een vaste telefoon Sssssssssst.. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Thom: Nee, het was heel raar, er was iets doorgebrand ofzo in die Nokia.. Je wete het CNC, meisje plagen: .. CNC PLAAG MIJ! |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Meisjes plagen kusjes vragen .. |
|
nietmeer
|
Quote Thom: Nee, het was heel raar, er was iets doorgebrand ofzo in die Nokia..
NOKIA Die ontploft nog eens een keer in je broek |
|
Thommy Erelid
|
@CNC, nee maar je had het over bloem-bol. Zal vast een schuilnaam zijn |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Little Queen: Meisjes plagen kusjes vragen .. Ja, daarom mag Arne me wel eventjes plagen, of ik plaag terug |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bloem-pje: Quote Thom: Nee, het was heel raar, er was iets doorgebrand ofzo in die Nokia..
NOKIA Die ontploft nog eens een keer in je broek Nee dat waren DELL Laptops.. Die knallen best tof trouwens. Een keertje gebeurd bij een collega van me, dikke explosie Quote Little Queen: Meisjes plagen kusjes vragen .. Oei, dan ga ik naomi even plagen |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Cnc, jáá daar wachtte ik al op |
|
Thommy Erelid
|
CNC, Is dat lekker? Zoenen met je beeldscherm |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: CNC, nee maar je had het over bloem-bol. Zal vast een schuilnaam zijn Ik refereerde richting bloem-pje ook wel bloem-pot geheten.. verzin het maar |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Bloem-pje: Quote Thom: Nee, het was heel raar, er was iets doorgebrand ofzo in die Nokia..
NOKIA Die ontploft nog eens een keer in je broek Nee dat waren DELL Laptops.. Die knallen best tof trouwens. Een keertje gebeurd bij een collega van me, dikke explosie In je broek Is dan zeker geen grote laptop? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: CNC, Is dat lekker? Zoenen met je beeldscherm Geen idee eigenlijk, ik zoen liever naomi |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cnc, jáá daar wachtte ik al op Lekker ding Haha, sorry |
|
Thommy Erelid
|
Moet je wel ff reizen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@potgrond, nee hij had hem gewoon op t bureau staan |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Thom: CNC, nee maar je had het over bloem-bol. Zal vast een schuilnaam zijn Ik refereerde richting bloem-pje ook wel bloem-pot geheten.. verzin het maar JAAAAAAA verzin het maar |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Thom: CNC, Is dat lekker? Zoenen met je beeldscherm Geen idee eigenlijk, ik zoen liever naomi Jaaaaa! Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Cnc, jáá daar wachtte ik al op Lekker ding Haha, sorry Oeh, even kleffen hoor! Okeee |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bloem-pje: Quote Cee-N-Cee: Quote Thom: CNC, nee maar je had het over bloem-bol. Zal vast een schuilnaam zijn Ik refereerde richting bloem-pje ook wel bloem-pot geheten.. verzin het maar JAAAAAAA verzin het maar Sorry bloembak |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Mensen, ik ga maar eens slapen |
|
Thommy Erelid
|
*Loopt stilletjes weg, nu het gesprek niet meer zijn kant opgaat* |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |