|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Oh, moeten we soms weer over jou en choco praten? |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Pretend I'm not here! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: Pretend I'm not here! Is wel lastig als je blijft posten |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Oh, moeten we soms weer over jou en choco praten? Neeheeeee over bloembollen, bloempotten, bloembakken, bloempotgrond, verzin het maar!! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
sorry bloembed... |
|
Thommy Erelid
|
Quote Bloem-pje: Quote Cee-N-Cee: Oh, moeten we soms weer over jou en choco praten? Neeheeeee over bloembollen, bloempotten, bloembakken, bloempotgrond, verzin het maar!! Sluit zich hierbij aan. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Welterusten Angel xx |
|
Thommy Erelid
|
Ik ga douchen, ben zo weer terug |
|
Naaoomii Oudgediende
Douche ze T hom! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: Ik ga douchen, ben zo weer terug Okee, gaan wij even verder... Ok, dus thom zegt dat hij niks met choco heeft... wie dan wel anders is choco zo alleentjes |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmm thom niet aan choco denken he onder de douche: |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Thom: Ik ga douchen, ben zo weer terug Okee, gaan wij even verder... Ok, dus thom zegt dat hij niks met choco heeft... wie dan wel anders is choco zo alleentjes Ik niet |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nee, jij niet... jij hebt wel een ander bloempje om mee in een potje te staan |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Nee, jij niet... jij hebt wel een ander bloempje om mee in een potje te staan Ik heb mijn bloempje al gevonden |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Nee, jij niet... jij hebt wel een ander bloempje om mee in een potje te staan Dan ben ik teminste nooit alleen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bloem-pje: Quote Cee-N-Cee: Nee, jij niet... jij hebt wel een ander bloempje om mee in een potje te staan Dan ben ik teminste nooit alleen Nou jou bloempje is anders vaak buiten jou potje |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Cnc, ja jij bent mijn bloemetje Ehm, ofzoiets |
|
Twaggy Oudgediende
|
*gooit mest bij de bloemetjes) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cnc, ja jij bent mijn bloemetje Ehm, ofzoiets Ik ben liever je vriend, of iets dergelijks. Ik vind planten zo dom Best leuk hoor, maar dom |
|
nietmeer
|
Quote Naaoomii: @ Cnc, ja jij bent mijn bloemetje Ehm, ofzoiets Zijn bloemetjes mannelijk of vrouwelijk? |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Cnc, ja, dat ben je ook Ja toch, ze kunnen niet eens praten @ Bloempje, Eehm, die van mij is mannelijk, maar jij bent vrouwlijk, ik wee tniet hoor |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bloem-pje: Quote Naaoomii: @ Cnc, ja jij bent mijn bloemetje Ehm, ofzoiets Zijn bloemetjes mannelijk of vrouwelijk? beide, nooit biologie gestudeerd paardebloem? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hm, paardebloem klinkt niet leuk... ik hou het wel bij bloembol, of potgrond, ofzoiets |
|
Twaggy Oudgediende
|
*blijft proberen in het gesprek te komen * Quote Twaggy: *gooit mest bij de bloemetjes* |
|