|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Thom: Ben gister vreselijk gepest, en toen kwam Luna. Ik dacht dus: Hulp Maar nee; Luna de alwetende moderator pestte gezellig mee Natuurlijk pestte Luna gezellig mee En jij hebt zelf de aanleiding gegeven Koffie hier! |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Geen koffie, senseo. Hallo choco. |
|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Doei Thom @ Muad Nou ik was wel even af hoor... * begint met afwassen * We moeten echt een vaatwasser hebben! |
|
nietmeer
|
Heraux, daar is bijvoorbeeld IMVU of iets dergelijks goed voor, twee kroegen, moet echt zat zijn |
|
Giovanni Oudgediende
|
*gaat intussen Muad helpen met opruimen* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Wat is er met mij |
|
Chocolate Erelid
|
* en geeft koffie aan Ikke en Gio * |
|
Chocolate Erelid
|
Ook goeiemorgen CnC! |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Kpuc: Heraux, daar is bijvoorbeeld IMVU of iets dergelijks goed voor, twee kroegen, moet echt zat zijn Dus de nachtvlucht krijgt een tweede leven? |
|
nietmeer
|
*Geeft Ikke een kan verse koffie* @Gio: sorry... senseo word momenteel ontkalkt.... @Chocolate: ik help wel ff, als ik niet moet bedienen *gaat afdrogen* en ik ben het met je eens |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Chocolate Erelid
|
@ Muad Hmmm, hoe komen we dan aan een vaatwasser? Voogeltje lief aankijken? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Wat is er met mij Is er wat met je dan? |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Hey Tja gaat wel, met jou? En kom jij eens op msn! |
|
nietmeer
|
Hey CnC @Chocolate: hm... we kunnen ook die uit het vorige café halen, maar das wel met gevaar voor eigen leven... |
|
Chocolate Erelid
|
@ Muad Dat lijkt me dan niet zo'n goed idee.. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Muad-Senseo wordt ontkalkt, maar dat heb ik vorige week al gedaan. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Wat is er met mij Is er wat met je dan? Thom zei wat over me @Choco, met mij gaat het wel.. Okee, ja mevrouw Hey Muad |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Goed zo, braaf |
|
nietmeer
|
@Giovanni: ow... dat wist ik niet... nou ja... is ie nu extra schoon... Ik maak het ontkalken nu wel ff af, of drink je graag azijn koffie? En gewone koffie is lekkerder dan senseo hoor, als je weet hoe je de koffie moet zetten... en voor dat schuim laagje gebruiken we wel een melk kraag (hm... cappuccino) En goedkoper ook, in een café |
|
Giovanni Oudgediende
|
@CNC-Dat heb ik dan ff gemist, tis nog vroeg he. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ok, een poll over koffiezetten lijkt me wel leuk - op dit moment maak ik handmatig de koffie - half-automatisch of half-handmatig tis maar hoe je het bekijkt.
In iedergeval het water wordt middels electrische koker op temperatuur gebracht en handmatig door de filter getrokken (ja, wat dat doet moedertje aarde voor ons) met 3 scheppen koffie in de filter.
We hebben dus geen koffie-automaat meer.
Wat gebruik jij?
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: CNC-Dat heb ik dan ff gemist, tis nog vroeg he. Vorige pagina Quote Chocolate: @ CnC Goed zo, braaf Woef? |
|
nietmeer
|
De Nachtvlucht is ok vanwege nostalgia en de hang naar vroeger, maar meer is echt niet nodig, het was destijds al een zootje met al die losse happen kroeg Ik ga even wat software bij elkaar zoekn, de C schijf gaat weer leeg en we beginnen weer van voren af aan met W2K en alle installs en updates |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Precies, woef |
|