|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ Yfke MSN is altijd handig Succes in ieder geval! Hey Aimed |
|
nietmeer
|
Tnx Ook hooi Aimed !! |
|
nietmeer
|
weet iemand wat je lichaamstemperatuur is? hey Yfke en Choco |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
normaal als je gezond bent 41 graden Dus als je een lagere temperatuur hebt, trek dan zoveel mogelijk kleren aan |
|
nietmeer
|
@LM, ff serieus |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Normaal = 37 graden Gevaarlijke koorts = 40 en hoger. Dan naar het ziekenhuis.... |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Economieboek:
Een stijging van de wisselkoers als gevolg van veranderingen in vraag en aanbod heet appreciatie. Wanneer de vraag naar euro's op de valutamarkt daalt of het aanbod van euro's stijgt zal de wisselkoers van de euro dalen. Zo'n daling van de wisselkoers heet depreciatie. Dat moet ik dus leren voor morgen... |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote aimed: weet iemand wat je lichaamstemperatuur is? hey Yfke en Choco Quote wikipedia: De mens Voor de mens ligt de normale lichaamstemperatuur tussen de 36,5° en 37,5° Celsius. Er bestaat een zekere dagelijkse variatie; 's morgens vroeg om ca 3 uur is de temperatuur het laagst, 's middags om ca. 18 uur het hoogst; daarnaast kan bij grote lichamelijke inspannning de temperatuur tot boven de 38°C oplopen zonder dat dit abnormaal kan worden genoemd. Bij een lichaamstemperatuur bij de mens in rust boven 37,5°C maar onder de 38°C spreken we van verhoging, bij een temperatuur van meer dan 38°C van koorts. Onder de 36°C is sprake van onderkoeling. De lichaamstemperatuur wordt gemeten met een koortsthermometer. Dit kan op verschillende manieren: rectaal, onder de oksel, onder de tong of via het oor. De zo gemeten temperaturen kunnen iets verschillen. De rectale temperatuur is het omslachtigst en meest onaangenaam om op te nemen, maar is wel het betrouwbaarst. De rectale temperatuur is echter ook niet altijd een goede afspiegeling van de temperatuur in de hersenen of de lever.
Google is your friend too, my friend... |
|
nietmeer
|
google is toch iets anders dan wikipedia?? of ben ik nou gek ? |
|
nietmeer
|
dank je Hoskeu , mijn temperatuur is de ene keer 37,7 en de andere 36,9 |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Yfke: google is toch iets anders dan wikipedia?? of ben ik nou gek ? 2 keer ja;) |
|
nietmeer
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Ik zal het u even verduidelijken schone jonkvrouwe Yfke... Men neme een browserscherm... welke doet in deze niet terzake... al kan je beter geen lynx gebruiken want dan laat google niet... Maargoed... je neemt een browserscherm... dan in de adresbalk type je www.google.nl in... Vervolgens druk je enter... Dan naar gelang je pocessor snelheid en hoeveelheid intern geheugen wacht je een bepaalde tijd tot het scherm geladen is... Daarna type je "normale lichaamstemperatuur" in het google invulvak in... Voila... de bovenst i"s: Quote: Lichaamstemperatuur - WikipediaLichaamstemperatuur is de temperatuur die binnen in het lichaam van een dier heerst. De normale lichaamstemperatuur varieert tussen diersoorten. ... nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamstemperatuur - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's |
|
nietmeer
|
|
|
Blend Oud Moderator
Yfke Het was niet persoonlijk bedoelt (hoe zou dat kunnne?? ) |
|
nietmeer
|
@Blend, niet persoonlijk hoe doe je dat?? |
|
Chocolate Erelid
|
@ Hoskeu He wat een duidelijke beschrijving van Google... Bedankt hoor |
|
Blend Oud Moderator
Yfke Geef me even, ik zoek nog een goede redenatie voor dat |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar ik ga jullie voor een bepaalde tijd verlaten... I'll be back tomorrow... Iedereen een prettige avond gewenst... |
|
nietmeer
|
|
|
Chocolate Erelid
|
@ Hoskeu Jij ook een fijne avond! |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Hoskeu |
|
Blend Oud Moderator
Yfke Door mijn gebrekkige kijk op deze wereld, mijn kleine herseninhoud kan niet alle prikkels van buitenaf verwerken. Daarom zijn er dingen die mij ontgaan. Hierdoor kan ik jouw genialiteit niet geheel bevatten en bestempel ik het als gek. Maar wat ik dus al aangaf lag het aan mijn interpretatie en niet aan jou geestelijke gesteldheid. (zoiets? ) |
|
nietmeer
|
@Blend, hmm...dus eigenlijk moet ik uit jou verhaal begrijpen dat ik niet de gene ben die gek is, maar jij. Ik wil alleen niet veel zeggen, maar ik ben een meisje van 13 jaar dat VWO doet...En jij bent een volwassene man van 21...Daar zit toch best wel wat verschil in, ik had ook wel gedacht dat een man van 21 toch wel iets slimmer zou zijn dan een meisje van 13. (hmm...slaat eigenlijk nergens op ) |
|
nietmeer
|
grmbl...toen was het weer stil.. Mijn verhaaltje slaat nergens op, maar ik moest gewoon wat verzinnen |
|