|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Dan wacht ik ook nog even op de nieuwe koffie |
|
nietmeer
|
*trekt wederom de perculator tevoorschijn en schenkt voor Hoskeu een vers bakkie in en gooit ijsklontjes en room in een gals met koude koffie voor Mmore* Alsjeblieft jongens; laat hem maar smaken! EDIT: *sprint terug om nog een mok voor Puppy te pakken* |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Cootje... Ik weet niet wat je allemaal tevoorschijn trekt ... maar het moet wel een beetje beschaaft, zedelijk en netjes blijven... |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Co; dank je wel, een heerlijk bakkie koffie gaat er altijd wel in |
|
nietmeer
|
Perculator: |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Link aangepast |
|
nietmeer
|
Gefikst; alleen ff naar beneden scrollen voor voorbeeld! |
|
nietmeer
|
Quote Mmore: Link aangepast Beter! Dank je Mmore! |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @Cootje... Ik weet niet wat je allemaal tevoorschijn trekt ... maar het moet wel een beetje beschaaft, zedelijk en netjes blijven... Niets ranzigs dus... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
mooie perc helaas modern ik had een Daalderop uit 1967 had, hij is weg.. begon te roesten - en veel mensen weten te weinig over roest.. dus, die mensen gooien het dan WEG
snik snik, ja, met mooie brasse buis en los filterbakje, met half doorzichtig dekselknopje.. waar het vrolijk borrelend koffiebruin.. zich liet zien..totdan het klaar was.. werd het weer stil..
|
|
nietmeer
|
Zonde! Die oudjes zijn de beste! |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Kunnne wij die code nou ook misbruiken Mmore??... EDIT: Niet dus... |
|
nietmeer
|
Ik heb de mijne in een vlaag van woede en verbijstering den kliko ingemikt, was een overblijfsel van Joego, alle banden en schepen die daar naar toe leidden zijn verbrand, dus die moest er ook aan geloven. Ik ritsel wel een keer een iets grotere perculator, op naar nu en morgen, gisteren is gewist. |
|
heraux Oudgediende
Een Samovar Kpuc - een echte Samovar moet je zoeken! |
|
nietmeer
|
Kpuc: Begrijpelijk, maar wel zonde... Heb je m'n clipje al gezien? Is ook voor jou een must! |
|
nietmeer
|
Hmm, Jannick zit vlakbij Wit Rusland, zal m eens mailen dat ie zo'n ding meepakt |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nog maar 'n uurtje en dan word ik opgepikt |
|
nietmeer
|
Woeii, Ikke op reis had je Poncke nog gemaild? |
|
heraux Oudgediende
Ik zit nu hier nog steeds op de plee illigaal holadiejee - want ik kan de papieren niet meer vinden.
Daar zit ik dan en wacht gerust af want ze zullen me ooit wel eens vinden.
Ik kijk naar het plafont want dat geval is heel erg bont en kan mijn ogen doen verslinden. Elke bezoeker moest het toch weer doen en liet zijn diepste gedachte goed duidelijk achter - voor elk ander goed te lezen en dat moet je toch eens doen.
Ik bedenk even mijn vakantietijd die mooie wandeling aan witte stranden - met de hond aan mij zij die ook geen plee kon vinden, niet zo blij. En daarom zit ik hier een goed voorbeeld te wezen - want die hond die kon niet het laten en lag zijn aanwezigheidspremie op die witte stranden.
Uitdrukkelijk verboden was te lezen maar dan in honden taal neer gelegt en voor iedereen duidelijk te wezen.
En zo mijmer ik weer verder over dingen die ik nog zo graag had willen doen. Maar daarvoor heb ik nou geen poen - een van de redenen dat ik hier illigaal mijn behoefte zit te doen.
Want ik zit hier zonder de officiele papieren.. en van de here mag ik het niet meer met mijn rechter hand ontdoen. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Kpuc: Woeii, Ikke op reis had je Poncke nog gemaild? Nee, ben ik vergeten Quote Heraux: Ik zit nu hier nog steeds op de plee illigaal holadiejee - want ik kan de papieren niet meer vinden. Briljant |
|
nietmeer
|
Ikke, je kan m nog mailen nu |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
nietmeer
|
Ik ben er ook weer vandoor |