|
nietmeer
|
*loopt naar de toog en pakt een paar mokken en de perculator* Zo, wie wil??? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: ik ga me maar is aankleden.............. Doe dat maar eens voor ik het niveau hier weer laat dalen... op het moment dat jij het niveau hebt laten dalen heb k nog niet eens uitgezocht wat ik ga aantrekken, zo snel laat jij het dalen |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: op het moment dat jij het niveau hebt laten dalen heb k nog niet eens uitgezocht wat ik ga aantrekken, zo snel laat jij het dalen Doe jij je kleren nou maar aan... voor de gedachten over ontklede theemonsters door mijn hoofd gaan spoken... |
|
Theetje Oudgediende
@Hoskeu; daar moet jij ook niet aan denken |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Dan moet jij het niet neertypen... Anders gaat het niveua straks weer drastisch omlaag... |
|
Theetje Oudgediende
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Warning! Approaching Lunar levels of thought! |
|
Ikke Oudgediende
Quote Theemonster: @Hoskeu; ik doe niets, ik ben een lief, jong EN onschuldig meisje Ik was 'n lieve, jonge en onschuldige jongen.... Totdat Luna mod werd |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Volgensmij is het niveau nu al flink gedaald... Doe die kleren nou maar aan... dan kunnen we het tenminste over iets anders hebben... |
|
Theetje Oudgediende
Quote Hoskeu: @TheE... Volgensmij is het niveau nu al flink gedaald... Doe die kleren nou maar aan... dan kunnen we het tenminste over iets anders hebben... ik moet eerst nog uitzoeken wat ik aantrek |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: Quote Theemonster: @Hoskeu; ik doe niets, ik ben een lief, jong EN onschuldig meisje Ik was 'n lieve, jonge en onschuldige jongen.... Totdat Luna mod werd Ja ja... jong en onbedorven zeker??... |
|
nietmeer
|
Jongens en meisjes... de koffie wordt koud! |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Hoskeu, Wat is het verschil tussen jong en onbedorven en jong en bedorven volgens jou dan??? |
|
Ikke Oudgediende
@Hoskeu: ik was 'n hele brave jongen hoor, echt, ik herken mezelf echt niet meer terug |
|
Theetje Oudgediende
Quote Ikke: @Hoskeu: ik was 'n hele brave jongen hoor, echt, ik herken mezelf echt niet meer terug komt ervan als je verliefd wordt |
|
Ikke Oudgediende
Ik trek nu allerhande gespreskniveaus omlaag Laatst op 't werk was 't echt beneden-luniaans niveau (niet dankzij mij gelukkig) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: @Hoskeu: ik was 'n hele brave jongen hoor, echt, ik herken mezelf echt niet meer terug Tsjah... op een bepaald moment dat kom je op zo een leeftijd... dan ga je toch anders in je broek kijken... |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote Ikke: @Hoskeu: ik was 'n hele brave jongen hoor, echt, ik herken mezelf echt niet meer terug Tsjah... op een bepaald moment dat kom je op zo een leeftijd... dan ga je toch anders in je broek kijken... |
|
Hoskeu Erelid
|
Achja... ze zeggen wel eens... verstand komt met de jaren... maar ik ben bijna 25 nu en ik heb nogsteeds geen last van enige vorm van verstand volgens mij... Of kan dat nog komen RonH??... |
|
Theetje Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Ikke: @Hoskeu: ik was 'n hele brave jongen hoor, echt, ik herken mezelf echt niet meer terug Tsjah... op een bepaald moment dat kom je op zo een leeftijd... dan ga je toch anders in je broek kijken... zie je wel? voor ik me had aangekleed haal jij het niveau weer naar beneden |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Heb je je kleren nou al aan??... dan kan het niveau weer omhoog... want om nou de heletijd tegen zo een ontkleed theemonster aan te praten... |
|
Theetje Oudgediende
Quote Hoskeu: @TheE... Heb je je kleren nou al aan??... dan kan het niveau weer omhoog... want om nou de heletijd tegen zo een ontkleed theemonster aan te praten... ik was niet ontkleed Maarja, ik heb me nu aangekleed, bijna |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Thee toch, zit je nou nog in je blote string??? |
|
Ikke Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Ikke: @Hoskeu: ik was 'n hele brave jongen hoor, echt, ik herken mezelf echt niet meer terug Tsjah... op een bepaald moment dat kom je op zo een leeftijd... dan ga je toch anders in je broek kijken... Dat is wel he Dan gaan de hormonen stromen en krijg je allerlei vreemde ideeen |
|
Theetje Oudgediende
Quote Ikke: Dat is wel he Dan gaan de hormonen stromen en krijg je allerlei vreemde ideeen vreemde ideeën? nee , hoogst gezonde ideeën |
|