|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Naaoomii: Haha dan ga ik maar even ontbijten, want ik ben al een uur wakker enzo ontbijten , ik heb net 1 droge boterham opgegeten... meer hoefde ik niet... Volgens mij is dat niet echt gezond... |
|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Goeiemorgen Thee! Naja het kan toch dat je niet meer honger hebt? Misschien eet je vanmiddag dan wat meer? |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Thee, is niet gezond nee, maar hoop dat je vanmiddag je eetlust terughebt Hee Choco! Houdoe Choco, tot zo |
|
Theetje Oudgediende
Quote Chocolate: Goeiemorgen Thee! Naja het kan toch dat je niet meer honger hebt? Misschien eet je vanmiddag dan wat meer? Goedemorgen Choco Ik eet al bijna 4 weken niet... En soms heb ik dan opeens onwijse honger, maar vaak moet ik niet aan eten denken... |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Droog brood is visvoer Theetje, Kriebeltje wil wel houvast hebben aan jou hoor @Chocolate, Môge sjokkie |
|
Theetje Oudgediende
Quote RonHunter: Droog brood is visvoer Theetje, Kriebeltje wil wel houvast hebben aan jou hoor dat heeftie wel hoor, ook als ik niet eet ik val namelijk toch niet af |
|
RonHunter Oud Moderator
Was niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik heb al eens meegemaakt hoe iemand verkeerd wegkwam door niet of nauwelijks te eten,vandaar. Beetje bezorgt dus.;) |
|
Chocolate Erelid
|
Goeiemorgen Ron! @ Thee Hmm, dat is best wel raar |
|
Theetje Oudgediende
ach, ik doe het niet voor mijn lijn.. Dat wordt toch nooit meer wat, nu is er gewoon veel Anna om van te houden Ik eet alleen niet meer omdat ik er gewoon onwijs misselijk van wordt... en de trek komt wel weer terug, ooit... Ik heb niet voor niets soms die buien dat ik onwijse honger heb... En het is niet gezond voor mijn lichaam, ik weet het... Laten we de schuld maar geven aan de situatie thuis, de bijwerkingen van de Pfeiffer en mijn examens over 9 dagen... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Wopla! Volgende liedje van Youtube opgeslagen als mp3 Afvallen is 'n combinatie van gezonder eten en meer bewegen... Alleen meer bewegen of alleen maar minder eten helpt niet (spreek uit ervarin) |
|
Chocolate Erelid
|
@ Thee Hahah mooie uitspraak Tja, als je lichaam op dit moment minder eet en je hebt niet vreselijk honger, kan dat toch gewoon? Je hebt veel stress, daardoor zou het inderdaad kunnen komen! |
|
Theetje Oudgediende
Quote Chocolate: @ Thee Hahah mooie uitspraak Tja, als je lichaam op dit moment minder eet en je hebt niet vreselijk honger, kan dat toch gewoon? Je hebt veel stress, daardoor zou het inderdaad kunnen komen! het is alleen zo dat ik totaal niet gestressed ben... Het kan me niets schelen als ik zak voor mijn diploma, de situatie thuis kan me ook bar weinig schelen en de pfeiffer is over... (volgens mij issie over, ik ben iniedergeval niet meer zo moe) Edit: die uitspraak ik trouwens van Lessien volgens mij, ik vind het wel een erg mooie uitspraak, hij is nog waar ook en geeft me een goed gevoel over mezelf... |
|
nietmeer
|
Des te slechter je eet, des te sterker wordt het misselijk worden bij de aanblik van een hap Thee, probeer anders om in plaats van twee keer op de dag vijf keer per dag kleine hapjes te nemen. |
|
nietmeer
|
ik ga er vantusse boodschappen doen voor andere kpuc voor jou ook wat meeneme |
|
Chocolate Erelid
|
@ Kpuc Even een vraagje tussendoor: Hoe komt het dat ik steeds niet mijn avatar kan uploaden? |
|
Theetje Oudgediende
Ik weet het Kpuc; maar ik heb het gevoel dat het er toch wel weer allemaal uitkomt... En ik eet wel gewoon mijn avondeten, want mijn ouders weten niet dat ik amper eet, dan gaan ze zich weer zorgen maken, dus ik krijg wel energie binnen, en ik probeer als ik eet bruin brood te eten en wat suikers binnen te krijgen, zodat mijn lichaam wel energie krijgt... |
|
nietmeer
|
@Chocolate, ik ga even spitten in de modchat of ik daar de link terug kan vinden die Voogel Uncle John gaf, die lukte het ook al tijden niet. Momselmentje meis. |
|
RonHunter Oud Moderator
@TheE. Als je steeds maar minder eet gaat je maag ook slinken, op den duur istie zo klein dat je gauw vol zit terwijl je bijna niets op hebt. Daar schuild het gevaar in, wees wijs en probeer normaal te eten.Iedere dag een beetje meer totdat je normaal kan eten.Anders stort je gegarandeerd een keer in hoor meid, en dat willen we geen van allen hier. |
|
Ikke Oudgediende
www.waarmaarraar.nl/plus |
|
Chocolate Erelid
|
@ Kpuc Dank je! @ ikke Ik heb die link geprobeerd, maar dan doet ie het niet ! |
|
Ikke Oudgediende
misschien moet de andere server je geupdate OTindex nog krijgen |
|
nietmeer
|
Je moet op server 01 zitten, mailtje naar Choco komt eraan |
|
Chocolate Erelid
|
@ Ikke Ik hoop het, maar denk het niet. Aangezien ik al vanaf gisteravond genoeg punten heb |
|
Theetje Oudgediende
Quote RonHunter: @TheE. Als je steeds maar minder eet gaat je maag ook slinken, op den duur istie zo klein dat je gauw vol zit terwijl je bijna niets op hebt. Daar schuild het gevaar in, wees wijs en probeer normaal te eten.Iedere dag een beetje meer totdat je normaal kan eten.Anders stort je gegarandeerd een keer in hoor meid, en dat willen we geen van allen hier. zo snel zal ik niet instorten, ik ben geestelijk veel sterker dan lichaamelijk en weet van mezelf dat als ik iets wil het me ook lukt... Ik kan geestelijk mijn lichaam er toe dwingen door te gaan, ik kan mijn lichaam alleen niet dwingen om te eten want dat wil mijn lichaam echt niet, al wil ik het zelf wel heel graag... Ik heb sinds ik maandag bij Kpuc was niets meer gegeten in de trand van chips ofzo... wat echt een wereldwonder is, normaal ligt dat altijd op mijn kamer, nu al een hele tijd niet... |
|
Chocolate Erelid
|
@ Kpuc Dank je wel |
|