|
nietmeer
|
doeei |
|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Snik! " De webpagina kan niet worden weergegeven " Krijg ik steeds als ik de avatar wil uploaden! |
|
nietmeer
|
Saluut Hans. Theetjen, als je lichaam omvalt heeft je geest niets meer te zeggen |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
sinds zaterdag is mijn lichaam niet meer ingestort... (de zaterdag van de bowling...) |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@TheE,je bent net zo eigenwijs als dat je lief bent *zet er gauw 4 boterhammen bij* |
|
nietmeer
|
Chocolate, als t niet lukt dan kun je het beste even Voogeltje mailen, ik kan je jammer genoeg niet verder helpen |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Theemonster: sinds zaterdag is mijn lichaam niet meer ingestort... (de zaterdag van de bowling...) Dat doet verliefdheid |
|
Chocolate Erelid
|
@ Kpuc Is goed, toch bedankt! |
|
nietmeer
|
Ha, het is droog, saluut, lachaim en tot straks, op naar de koffie. |
|
Theetje Oudgediende
Quote RonHunter: @TheE,je bent net zo eigenwijs als dat je lief bent *zet er gauw 4 boterhammen bij* *gooit snel de boterhammen onder tafel...* Quote LuckyMe: Quote Theemonster: sinds zaterdag is mijn lichaam niet meer ingestort... (de zaterdag van de bowling...) Dat doet verliefdheid hmm, dan moet ik maar lang verliefd zijn... Maar ik storte wel in waar hij bij was... en later op de avond nog een keer waar hij niet bij was en toen was ik toch echt ook al verliefd |
|
|
Nog steeds niet gehaald Kpuc?? Hoe houd je het vol?? |
|
Theetje Oudgediende
Quote Kpuc: Ha, het is droog, saluut, lachaim en tot straks, op naar de koffie. hier is het ook droog, maar ik ga nog niet naar school, heb nog niet genoeg geleerd |
|
|
@TheE: Toen moest het eerst nog goed inwerken.... |
|
Theetje Oudgediende
muhahah, dat kan maar dat moet het nu nog steeds, want ik geloof nog steeds niet dat hij mij echt zo leuk vind |
|
RonHunter Oud Moderator
@Chocolate; www.waarmaarraar.nl/tshirt/ Probeer deze is, bij mij doet hij het wel |
|
Chocolate Erelid
|
@ Ron Ik probeer het even, dank je wel Edit: Nee, doet het ook niet Maar ik heb Voogeltje al gemaild, dus binnenkort lukt het vast wel |
|
|
@TheE: Ik denk het wel hoor... |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
hallo allemaal...
nog wat te doen of niet?? |
|
RonHunter Oud Moderator
Thee, eet je brood op!!! *te laat,Spike heeft ze al gezien en grist ze onder de tafel vandaan* |
|
Theetje Oudgediende
Quote LuckyMe: @TheE: Ik denk het wel hoor... ik begin het ook te geloven... |
|
Theetje Oudgediende
Quote RonHunter: Thee, eet je brood op!!! *te laat,Spike heeft ze al gezien en grist ze onder de tafel vandaan* gelukkig maar, ik hoef ze niet... |
|
RonHunter Oud Moderator
@Choco. Ik zal het zelf is proberen.Je hebt trouwens toch wel een avatar die van een directe link afkomstig is hè?? |
|
Chocolate Erelid
|
@ Ron Jaa volgens mij wel ... Naja ik moet nu echt aan mn economie werken, dus ik wacht wel tot Voogel terug mailt |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
is er hier nog wat te doen of niet???
ik zit hier op school weet je hoe saai dat altijd is? |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@waat...
Eigenlijk weet ik dat niet idd... hoe saai is het daar altijd dan??... |
|