|
nietmeer
|
Hmm, eens kijken, kom ik zo nog over de ASW? Neujj? Grmbll, dan moet ik straks maar een ritje om de West maken, op naar de baklava |
|
nietmeer
|
maar mensen ik ga me maar eens transformeren tot regenpak. en daarna fijn door de regen fietsen! |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Staal; géén u tegen mij hoor. Wordt ik grijs van. |
|
nietmeer
|
oke;) k zal t onthouden!! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
RonHunter Oud Moderator
Quote Staal: maar mensen ik ga me maar eens transformeren tot regenpak. en daarna fijn door de regen fietsen! Ik hoop voor jou dat je dan ROESTVRIJSTAAL bent anders moeten we je weer oppoetsen als je terug bent |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Staal... Regenpak??... Kan je beter transformeren in zwempak... hoef je je alleen ff aftedrogen op plaats van bestemming... kleren er overheen en klaar is staal... |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Brrr koud *komt doorweekt het café binnen strompelen* |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: Hey Hoskeu Goedemorgen Goede morgen Theemonster... hoe was het weekend??... |
|
nietmeer
|
*zet de warme douche weer aan en pakt een strandlaken* |
|
RonHunter Oud Moderator
Warm bakkie Pup??? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Brrr koud *komt doorweekt het café binnen strompelen* Zie de plantjes eens blij zijn buiten... is het niet mooi... dit weer??... |
|
puppy Erelid
|
Eerst een warme douche (alweer! ) en dan een warm bakkie |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: Hey Hoskeu Goedemorgen Goede morgen Theemonster... hoe was het weekend??... Wie is nou die secret lover??... is die nou al bekend??... |
|
nietmeer
|
We gaan voor een record vandaag Puppy |
|
puppy Erelid
|
Ik weet niet wat jou record is Kpuc, maar voor de mijne moet ik er nog even tegen aan |
|
RonHunter Oud Moderator
@ Kpuc en Puppy, ga samen douchen en wees energie bewust |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Hoskeu: Quote Hoskeu: Quote Theemonster: Hey Hoskeu Goedemorgen Goede morgen Theemonster... hoe was het weekend??... Wie is nou die secret lover??... is die nou al bekend??... die is allang bekend... |
|
nietmeer
|
Nooit geschoten is altijd mis Puppy |
|
Theetje Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: Hey Hoskeu Goedemorgen Goede morgen Theemonster... hoe was het weekend??... Erg leuk weekend... Zaterdag me dood verveelt en zondag met Kriebeltje naar het strand, was erg leuk, maar ik mis hem nu al weer... |
|
RonHunter Oud Moderator
Ik heb het over douchen Kpuc |
|
nietmeer
|
Ik ook Ron |
|
RonHunter Oud Moderator
*Zet een grote kop thee bij Theetje* Bolus derbij??? Is nog warm |
|
Theetje Oudgediende
Nee, zonder bolus graag, ik heb(zoals gewoonlijk) weer is geen trek... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: Quote Hoskeu: Wie is nou die secret lover??... is die nou al bekend??... die is allang bekend... Ik zat idd net de "wie mis je" topic te lezen... Ik krijg zo een vermoeden dat het iemand is waar je jeuk van krijgt... |
|