|
nietmeer
|
Smorges Hoskeu en Cootje en iedereen wel, KOFFIE |
|
nietmeer
|
Hoi Hoskeu, goed hiero en hoe is het met jou? |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
|
|
nietmeer
|
goeiemorrege is er koffie |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
*draait de kraan weer dicht en schenkt een lekker kop koffie in... |
|
puppy Erelid
|
@Hans; Hier wel, bij Kpuc niet |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Smorges Hoskeu en Cootje en iedereen wel, KOFFIE Nee geen koffie maar een bruistablet voor de hoest |
|
nietmeer
|
Hmm, dat wordt tijd voor een eigen geiser in de kelder |
|
nietmeer
|
Ik ben een bikkel, het regent me te hard, dan maar thee |
|
nietmeer
|
Kpuc: zat je een paar dagen geleden ook al niet zonder koffie??? |
|
nietmeer
|
Quote puppy: @Hans; Hier wel, bij Kpuc niet doe mij maar een lekker bakkie van jou dan |
|
nietmeer
|
@Cootje. Vorige week een ochtendje, het stomme is dat ik het zaterdag al zag aankomen en gister de supermarkt gewoon open was, eigen schuld, dikke bult.. |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Ik ben een bikkel, het regent me te hard, dan maar thee *Zoekt op Wikkipedia:* Bikkel kan verwijzen naar: het bikkelspel de Nederlandse fietsfabrikant Bikkel Bikes de benaming voor een echte doorzetter de benaming voor een man met één bal EDIT Da's niet zo handig van je dan! Volgende keer hele kast volstouwen met koffie!!! |
|
puppy Erelid
|
Quote Hans. Steen: Quote puppy: @Hans; Hier wel, bij Kpuc niet doe mij maar een lekker bakkie van jou dan *Geeft Hans een lekker bakkie koffie* |
|
nietmeer
|
|
|
puppy Erelid
|
Maar dan ga ik maar weer eens door de regen Moet ook gelijk naar de winkel, neem wel een pak koffie voor je mee Kpuc. Hoef jij er niet doorheen... Tot zo |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Cootje, uhmm, die laatste bedoelde ik niet |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: @Cootje, uhmm, die laatste bedoelde ik niet Wuahahaha Zo zie je maar waar één woordje toe kan leiden! |
|
nietmeer
|
|
|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Goeiemorgen allemaal! |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Kpuc: Smorges Hoskeu en Cootje en iedereen wel, KOFFIE Quote Cootje68: Hoi Hoskeu, goed hiero en hoe is het met jou? Quote puppy: @Hoskeu; hoe is het schatteke? Goede smorgens allen... Met mij gaat het goed hoor... Tsjah wat wil je ook met dat lekkere weer... Hoe is het met jullie??... |
|
nietmeer
|
mogeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! |
|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Even snel wat drinken, en dan moet ik gaan! Tot vanmiddag! |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |