|
nietmeer
|
Ik ga me ook voorbereiden, den tocht naar de andere kant der stad zal er ene vol gewater worden, maar ik ben een bikkel Saluut, tot straks en hou de zonzij vast. |
|
nietmeer
|
Kpuc: Sterkte jongen! En misschien tot laters... Vergeet niet om wat koffie op te pikken onderweg! @Choco: |
|
nietmeer
|
succes door de regen! |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Kpuc, rij tussen de druppels door, dan hou je het wel droog |
|
RonHunter Oud Moderator
Wie nog koffie??? |
|
nietmeer
|
jaaa graag |
|
RonHunter Oud Moderator
Lust je verse zeeuwse bolussen???? Die heb ik der ook bij hoor, warm van de bakker. |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Wie nog koffie??? Kan niet, de ouderlijke plicht roept! Tot later allemaal! |
|
RonHunter Oud Moderator
Cootje, mzzl |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Lust je verse zeeuwse bolussen???? Die heb ik der ook bij hoor, warm van de bakker. lekker denk ik.. |
|
RonHunter Oud Moderator
@Staal; Nog nooit geproeft dan??? Je weet niet wat je mist hoor. linkAsljeblieft, kan je proeven. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen allen is er al thee? |
|
RonHunter Oud Moderator
Môge Theetje voor jou zet ik ff een vers bakkie hoor meid Bolus derbij?? |
|
nietmeer
|
Thee zat hier, ik ben even buiten wezen kijken hoe hard t giet, maareh.. dan maar geen bikkel, das mij te zot, theetijd dus |
|
nietmeer
|
@RonHunter, volgens mij heb ik ze wel eens ooit in mijn leven op en waren ze lekker! en ze smaakten heerlijk hoor van t plaatje! danku! |
|
Theetje Oudgediende
Lekker RonHunter Alleen maar een kopje thee graag... kpuc; ik moet straks door die regen naar school, gelukkig mag ik vandaag zelf bepalen hoe laat ik naar school ga |
|
nietmeer
|
Hihi, Ron, je wordt oud jonkie, ze zegt U tegen jou |
|
RonHunter Oud Moderator
@ Staal, volgens mij kan je ze ook bij Appie Heijn krijgen. @ Kpuc, er is dus toch nog jeugd met respect voor "Ouderdom" |
|
nietmeer
|
ja zal best ja, alleen jammer genoeg hebben we die hier in t kleine dorpje niet |
|
Theetje Oudgediende
Oew, dat klopt, bolussen kan je krijgen bij de bakker en de AH |
|
nietmeer
|
bakkers hebben we wel, ga k daar is n keertje langs! |
|
RonHunter Oud Moderator
@ Thee, ja maar hier heb je de originele vers van de bakker, lekker warm nog dus superkleverig. *veegt zijn stroperige mond ondertussen af* |
|
Theetje Oudgediende
die dingen kleven echt onwijs, je moet ze wel eten waar een kraan in de buurt is om je handen te wassen |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Kpuc: Ik ga me ook voorbereiden, den tocht naar de andere kant der stad zal er ene vol gewater worden, maar ik ben een bikkel Saluut, tot straks en hou de zonzij vast. Één geluk... de meeste regen valt gelukkig naast je... Quote RonHunter: Lust je verse zeeuwse bolussen???? Die heb ik der ook bij hoor, warm van de bakker. Ja natuurlijk lust ik die ... |
|
nietmeer
|
haha danku voor de tip! |
|