|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
You go Gitte ! |
|
Jazzamataz Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 252 Wnplts: Utrecht
|
Quote Gitte: Quote Hoskeu: Quote Gitte: @Hoskeu: doe het lekker zelf! (sorry, was ff tel in gesprek) Als die uitroep betrekking heeft op de sugestie aan brie om een onderwerp te starten als het huidige onderwerp je niet aanstaat... Ik had niet direct problemen met het onderwerp... Ik bedoelde dus even no offence... als het onderwerp u niet aanstaat kunt u naar mijn mening het beste een ander onderwerp starten... het ging over het koken en wassen. mannen werk |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@jazz: ligt er net aan. mijn lief doet het huishouden (2-kamerflat dus valt mee en hij heeft te veel energie) ik doe de was, strijk en opvouwwerk, en ramen lappen |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieDank je voor de uitleg Ik ben een beetje traag Dus had het niet helemaal door |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Gitte:
het ging over het koken en wassen. Ow... (sorry... mijn geheugen werkt niet zo lang... ) |
|
Zwelgje Erelid
ach Blend, dat heeft iedereen wel eens. |
|
|
Quote Gitte: @jazz: ligt er net aan. mijn lief doet het huishouden (2-kamerflat dus valt mee en hij heeft te veel energie) ik doe de was, strijk en opvouwwerk, en ramen lappen Goeie verdeling, ik doe niet zoveel maar ik heb weer andere kwaliteiten |
|
Brie Erelid
|
Whaha, mijn mams doet het huishouden. Maar ik dek de tafel, ruim m af, ruim de vaatwasser in en uit, ruim de kamer zo nu en dan op, stofzuig, haal de was af en tussendoor nog wat kleine dingen en doe de booschappen. Ben ik geen voorbeeldkind ? |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
nog steeds over het huishouden? |
|
Zwelgje Erelid
Quote Hoskeu: Quote Gitte:
het ging over het koken en wassen. Ow... (sorry... mijn geheugen werkt niet zo lang... ) het zwakkere geslacht? |
|
Zwelgje Erelid
ik ga weer. moet zo in vergadering. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
De directeur roept zijn secretaresse bij zich. "Daisy, ik stel je een verhoging voor. Het principe is eenvoudig. Ik werp 500 euro op de grond. Indien je die kan oprapen voor ik je heb kunnen penetreren, dan is dat geld voor u." De dame vraagt bedenktijd over het voorstel om er met haar partner over te praten.
Thuis verklaart zij de toestand aan haar man. Die lijkt wel geïnteresseerd. Man: "We kunnen dat hier thuis toch eens uitproberen en indien het lukt dan verdien je een pak poen." Haar man gooit een biljet van 500 euro op de grond maar,nog voor hij ook maar zijn broeksriem heeft kunnen ontgespen, heeft zijn vrouw het geld reeds opgeraapt. Hij herbegint, en deze keer heeft hij zelfs niet de kans om zijn gulp open te ritsen. Tevreden zegt hij: "Schat, aanvaard het voorstel van je baas en je zal morgen in het geld zwemmen."
Wanneer hij de volgende avond zijn vrouw gaat ophalen, schrikt hij zich een bult. Haar haar is totaal in de war, haar kleren verkreukeld en zij waggelt als een halfdronken slet over het voetpad. Uitzinnig vraagt hij haar: "Wat is er verdorie met jou gebeurd?" Vrouw: "Mijn baas heeft me geroepen...heeft 500 euro op de vloer gegooid." Hij: "En...ben je er niet in geslaagd zoals gisterenavond?" Zij: "Denk je dat dit gemakkelijk is met muntstukjes van 5 eurocent!"
|
|
|
|
|
Brie Erelid
|
Droog, maarrem.. sinds wanneer is dit de moppentrommel ? |
|
|
excuses, verkeerde topic |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
He, heeft een van jullie wel is parachute gesprongen? lijkt me zo gaaf... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Twaggy: nog steeds over het huishouden? Die vrouwen altijd... |
|
|
Nog nooit gedaan.... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Gitte: Quote Hoskeu: Quote Gitte:
het ging over het koken en wassen. Ow... (sorry... mijn geheugen werkt niet zo lang... ) het zwakkere geslacht? Jup... ik ben niet zo slim... ik kan ook geen wasmachine bedienen... laat staan een kookstel... echt geen idee... |
|
Theetje Oudgediende
Quote LuckyMe: Nog nooit gedaan.... hmmm. het lijkt me echt zo onwijs gaaf!! |
|
|
Tja, mij ook. Ga binnenkort maar eens naar Texel denk ik |
|
Brie Erelid
|
Quote Theemonster: Quote LuckyMe: Nog nooit gedaan.... hmmm. het lijkt me echt zo onwijs gaaf!! Laten we de volgende x met zn alleen parachutespringen ipv bowlen |
|
Theetje Oudgediende
Quote LuckyMe: Tja, mij ook. Ga binnenkort maar eens naar Texel denk ik hmm, lees mijn blog |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik weet niet wat jullie er van denken... maar ik ga maar eens thuis kijken... kijken of ze het eten al klaar heeft... |
|
Hoskeu Erelid
|
Tot morgen... Nog een prettige avond iedereen... |
|