|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Muad, dies voor mij dan . Ahaah, thanks @TheE, lullig |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote LuckyMe: @TheE: waarom huilen vrouwen dan zo vaak?? Je traanbuisjes zitten toch ook bij je ogen?? ze ervaren emotionele dingen veel sterker omdat het een groter deel van hun hersenen in beslag neemt dan bij mannen.. Bovendien hebben we op de wereld volgens mij nog steeds last van het taboe dat mannen niet huilen... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Moet je altijd huilen van emoties? Ik dacht dat mensen alleen huilen als ze pijn hebben...Vandaar dat mannen niet huilen. En daarmee komen we terug bij het begin van de discussie... |
|
nietmeer
|
hm... ben ik een vreemde vent zeker...
@LM: lach je zeker nooit echt goed? |
|
Brie Erelid
|
Quote LuckyMe: Moet je altijd huilen van emoties? Ik dacht dat mensen alleen huilen als ze pijn hebben...Vandaar dat mannen niet huilen. En daarmee komen we terug bij het begin van de discussie... Wel leuk voor de mensen die graag discussieren, je kan eeuwig doorgaan |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; ook daar is een verklaring voor... Als je naar mannen hersenen kijkt zie je dat het emotionele gedeelte ver van het spraak gedeelte zit, bij vrouwen zit het heel dicht bij elkaar, overlapt het soms zelfs... Dit zorgt ervoor dat vrouwen sneller praten over hun emoties omdat het signaal er zo snel is... Bij sommige vrouwen is het het zelfde deel volgens mij... die praten over niets ander... tot je er volledig dol van wordt... Als er dan WEER eens wat is... dan duurt het een half uur voor het echte probleem boven komt... dan heb je zoiets van... oow maar als je dit en dat doet dan is het toch opgelost... en dan is het weer niet goed... dan denk je te simpel... dan heb je geen gevoel... Wat mot ik dan??... lekker samen een uurtje janken ofzo??... |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
*Drinkt haar biertje op* Ik ga er weer vandoor mensen, was gezellig. Laterzzzz |
|
Theetje Oudgediende
Quote LuckyMe: Moet je altijd huilen van emoties? Ik dacht dat mensen alleen huilen als ze pijn hebben...Vandaar dat mannen niet huilen. Mannen hebben ook pijn hoor, alleen dat zeggen ze niet... en nee je moet niet altijd huilen als je pijn hebt, maar ik ken ook mannen/jongens die niet willen huilen omdat het niet "stoer" is terwijl ze zichzelf helemaal opvreten van binnen... en daar helemaal aan kapot gaan.. Je kan ook geestelijk onzettend veel pijn hebben |
|
nietmeer
|
Doei Styvon |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Styvon: *Drinkt haar biertje op* Ik ga er weer vandoor mensen, was gezellig. Laterzzzz Tot ziens |
|
|
Styvon. @Muaddhib: Ik lach altijd wel. Ben heel vrolijk. @TheE: Nee |
|
Brie Erelid
|
@Hoskeu, gelukkig zijn niet alle vrouwen zo . |
|
nietmeer
|
LM: dan moet je de term: huilen van het lachen ook wel kennen |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: @Hoskeu, gelukkig zijn niet alle vrouwen zo . Ik mag het hopen... Ben je nog vrijgezel toevallig??... |
|
Brie Erelid
|
|
|
|
Muaddhib: Huilen van het lachen wel, maar dat is tranen in je ogen van het lachen. Heeft niets met emotionele problemen te maken. @Hoskeu: go for it! |
|
Theetje Oudgediende
Quote brie: @Hoskeu, gelukkig zijn niet alle vrouwen zo . gelukkig niet |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: @Hoskeu, nope.. jij wel ? Ik ook niet ... ik woon al een aantal jaartjes samen... |
|
|
Quote brie: @Hoskeu, nope.. jij wel ? Crash and burn baby... |
|
Brie Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote brie: @Hoskeu, nope.. jij wel ? Ik ook niet ... ik woon al een aantal jaartjes samen... Jij ook al helemaal onder de plak haha |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
middag allemaal
|
|
Brie Erelid
|
Haai gitte |
|
Hoskeu Erelid
|
@Brie... Jah... hier heb ik wel een grote mond... maar als ik straks weer thuis kom is dat ook weer over... Ja schatje... nee schatje... tuurlijk schatje... |
|
Brie Erelid
|
Hahah ik zie het al helemaal voor me . |
|
Jazzamataz Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 252 Wnplts: Utrecht
|
Quote Hoskeu: @Brie... Jah... hier heb ik wel een grote mond... maar als ik straks weer thuis kom is dat ook weer over... Ja schatje... nee schatje... tuurlijk schatje... In ieder geval wel het laatste woord Hoskeu. Ja schat..Nee schat...Tuurlijk schat |
|