|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
*Bedenkt dat Muaddhib beter gehoorzaamt als vrouw en haalt dus de helft van zijn hersens weg.... |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Hey Muad Lekker Hoskeu 1tje dan |
|
nietmeer
|
*tapt en biertje voor Styvon*
Cheers meid
*geeft LM een safari* |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@LuckyMe... Je kan hem ook een krat bier voeren... dan zitie ook vol vrouwelijk hormonen... |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote LuckyMe: *Bedenkt dat Muaddhib beter gehoorzaamt als vrouw en haalt dus de helft van zijn hersens weg.... pas je op? ik heb mijn profiel werkstuk gehouden over de verschillen van de hersenen van mannen en vrouwen |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: mag niet drinken op m'n werk... en dat komt nou niet echt ten goede van m'n tap kunsten... (shoot... net 1 post te weinig voor een rond getal...) |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Hou er nog maar even over op... ik moet volgend jaar de werking van de hersenen gaan leren... |
|
Theetje Oudgediende
whahahha Das interresant, ik vind hersenen interresant... |
|
|
@TheE: Wat is het verschil in de hersenen dan?? volgens mij heeft de man 50% meer... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: @Hoskeu: mag niet drinken op m'n werk... en dat komt nou niet echt ten goede van m'n tap kunsten... (shoot... net 1 post te weinig voor een rond getal...) Komt ook niet tengoede van je autorijkunsten... en en... laatmaar... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: whahahha Das interresant, ik vind hersenen interresant... Dan moet je spychologie gaan studeren aan de universiteit... dan het eerste jaar moet je leren hoe al die delen heten en wat ze doen en bla bla bla... |
|
|
*drinkt uit armoed de safari op... |
|
nietmeer
|
@LM: maar een vrouw gebruikt die 50% veel efficiënter dan mannen, en mannen hebben ook meer hersenen nodig met al die alcohol consumptie... |
|
Theetje Oudgediende
Quote LuckyMe: @TheE: Wat is het verschil in de hersenen dan?? dat de hersenen van vrouwen beter zijn dan die van mannen... Vrouwen kunnen meer dingen tegelijk omdat ze veeeeel meer verbindingen hebben tussen de hersenhelften, ze gebruiken de hersenen beter omdat ze dingen op grotere stukken laten werken, niet op 1 specefiek punt, zoals mannen dat doen (en als dat kapot gaat op een of andere manier hebben mannen een groter probleem). Mannen hebben 10% meer herseninhoud, loze herseninhoud, doen ze niets mee... Vrouwen hebben het beter ingedeeld allemaal... Dus liever vrouw dan man |
|
Styvon Erelid
|
Hahahaha, zo is het maar net Thee |
|
nietmeer
|
Maar, een man kan zich wel beter concentreren op die ene taak die ze doen... |
|
|
Hmmm, nee hoor. Liever een man. Ik moet er niet aan denken dat ik iedere maand met een luier loop en elke avond hoofdpijn... |
|
Theetje Oudgediende
maar is ook sneller afgeleid omdat dan een ander deel van de hersenen aandacht vraagt...
Wisten jullie trouwens ook dat een man een veel minder breed gezichtsbeeld heeft dan een vrouw? Mannen kijken naar 1 punt en zien heel weinig daar om heen, vrouwen kijken heel breed en zien daardoor meer... |
|
Hoskeu Erelid
|
@Muaddhib... Laat die vrouwen nou denken dat ze slimmer zijn... gewoon net doen of je stom bent... Die wasmachine??... nee dat snap ik niet hoor... al die knoppen... Strijkijzer??... moet toch altijd op 3 stippen??... vooral bij van die nylon stofjes??... Rekeningen??... dat is toch iets met rabo telebankieren ofzo??... met zo een random reader enzo... daar snap ik niets van hoor... ;) |
|
Jazzamataz Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 252 Wnplts: Utrecht
|
Nog nooit wat van gemerkt Thee |
|
Styvon Erelid
|
Quote Theemonster: Wisten jullie trouwens ook dat een man een veel minder breed gezichtsbeeld heeft dan een vrouw? Mannen kijken naar 1 punt en zien heel weinig daar om heen, vrouwen kijken heel breed en zien daardoor meer... Dit is er 1 om te onthouden, als ze me laten zakken op spiegelen met het examen, hihihi |
|
Theetje Oudgediende
Oew en vrouwen kunnen beter tegen pijn Omdat de hersenen van vrouwen efficienter werken kunnen ze pijnprikkels langer onderdrukken, handig voor bij de bevallingen... |
|
|
Mannen kijken inderdaad maar naar 1 ding... ( . )( . ) |
|
Styvon Erelid
|
Quote Theemonster: Oew en vrouwen kunnen beter tegen pijn Omdat de hersenen van vrouwen efficienter werken kunnen ze pijnprikkels langer onderdrukken, handig voor bij de bevallingen... + dat het lichaam van de vrouw sneller endorfine aanmaakt |
|
Jazzamataz Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 252 Wnplts: Utrecht
|
Quote Theemonster: Oew en vrouwen kunnen beter tegen pijn Omdat de hersenen van vrouwen efficienter werken kunnen ze pijnprikkels langer onderdrukken, handig voor bij de bevallingen... Als de bevalling echt pijnlijk had geweest hadden de mannen het wel moeten doen..........oei, oei, oei |
|