|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Pijnonderdrukking voor bevallingen heeft een man niet nodig |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Quote LuckyMe: Pijnonderdrukking voor bevallingen heeft een man niet nodig Nee, mannen zeuren al als ze zich een dagje niet lekker voelen |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Laten we het dan even over ruimtelijk inzicht hebben??... |
|
nietmeer
|
echter: zonder mannen, ook geen vrouwen. |
|
Hoskeu Erelid
|
Lang leven de kleuterschool!!... Mijn pappe zijn auto rijd toch veel sneller dan die van jouw pappa... aaaaah nietus... pas maar op anders mag je niet op mijn feestje komen... |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Hoskeu: Laten we het dan even over ruimtelijk inzicht hebben??... whahah, daar scoor ik heel goed mee bij mijn IQ-testen Maar oke: vrouwen kunnen inderdaad geen kaartlezen... Dat kunnen ze wel, maar ze kunnen niet kaartlezen en praten tegelijk, omdat die signaaltjes elkaar dan in de weg gaan zitten... |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Daar heb je een punt... vrouwen kunnen niet stoppen met praten... dus geen kaart lezen... |
|
Styvon Erelid
|
Ik kan juist heel goed kaart lezen en ook tegelijkertijd praten. No prob |
|
nietmeer
|
Ik heb bij mezelf toch altijd zoiets: mannen zijn goed in het een, vrouwen zijn goed in het ander, en ze kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar... En ze zullen mekaar ook nooit en te nimmer begrijpen |
|
|
@Styvon: Mannen zeuren niet over een pijntje. Tenminste, echte mannen...Ik weet niet wat jij dan bent tegen gekomen?? Alle vrouwen zeuren. En dan heb ik het niet over pijntjes... en alle vrouwen generaliseren!! |
|
Styvon Erelid
|
Ach ja; Mannen komen van Mars en vrouwen komen van Venus |
|
|
@Styvon, daar ben ik het niet mee eens (gooit lekker de knuppel in het hoenderhok) |
|
Hoskeu Erelid
|
Muaddhib... Idd... lekker boeiend wat wie kan... Ik weet wat ik zelf kan... (vooral onzin uitkramen).... |
|
Styvon Erelid
|
Nou LM, ik ben nog geen 1 man tegengekomen die niet hetzelfde zegt als jij, maar als het puntje bij paaltje komt, zijn ze zooooo ziek.
En trouwens, mannen generaliseren ook |
|
nietmeer
|
*Geeft LM toch maar een biertje (in het kleinste glaasje dat ie kan vinden)* @Styvon&LM: mensen generaliseren... |
|
Styvon Erelid
|
Exactemundo Muad |
|
Theetje Oudgediende
Quote Muaddhib: mensen generaliseren... jammer genoeg wel.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Waar vrouwen wel altijd over zeuren... en wat ik soms echt beu raak... is over gevoelens enzo... bla bla bla... Laat je gevoelens nou eens zien bla bla... iedereen moet toch zijn gevoelen uiten... bla bla... Als iedereen ze moet laten zien... dan hadden ze wel aan de buitenkant gezeten ja!!... |
|
|
*Muaddhib: Je hoeft het niet in een vaas te doen @Styvon: Ik ben nooit ziek dus....klopt niet vrouwen zeuren altijd. "ruim je sokken op" "maak de plee schoon" "waar was je de hele avond?" "moet je alweer bier drinken?" "zeg dan eens wat je voelt" etc. etc. |
|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Hoooii, Muad mag ik ook een biertje ?(niet in een klein glas asjeblief ) Ik heb net mn laatste officiele schooldag achter de rug |
|
Theetje Oudgediende
@Hoskeu; ook daar is een verklaring voor... Als je naar mannen hersenen kijkt zie je dat het emotionele gedeelte ver van het spraak gedeelte zit, bij vrouwen zit het heel dicht bij elkaar, overlapt het soms zelfs... Dit zorgt ervoor dat vrouwen sneller praten over hun emoties omdat het signaal er zo snel is... |
|
Theetje Oudgediende
Quote brie: Hoooii, Muad mag ik ook een biertje ?(niet in een klein glas asjeblief ) Ik heb net mn laatste officiele schooldag achter de rug ik moet deze hele week nog |
|
nietmeer
|
@LM: nee, dat zijn je moeder en je vriendin/vrouw, niet alle vrouwen
*pakt het 10ml borrelglaasje*
ik had het over dit glaasje met bier, die vaas is voor Brie |
|
|
@TheE: waarom huilen vrouwen dan zo vaak?? Je traanbuisjes zitten toch ook bij je ogen?? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: .......... "moet je alweer bier drinken?" "zeg dan eens wat je voelt" etc. etc. Die ken ik maar altegoed jah... |
|