Cafe Ochtend glooren |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ting..ting.. het tis koud buiten ik doe de deur goed dicht..
Goedemorgen
een koffie volledig graag..
|
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
ja meneer, komt eraan meneer |
|
heraux Oudgediende
hmmm, ik heb wat aparts meegenomen voor de komende gasten.. pocket-heaters, een soort heupfles met verwarmer.. ik heb hier een doos met 20 stuks.. alstublief.. was een overgebleven partij - die niet meer meekon.. kosten baten blabla..
|
|
Uncle John Erelid
WMRindex: 1.122 OTindex: 312
|
Lekkerrrr, Heraux
|
|
heraux Oudgediende
lekkere koffie,
ik heb vandaag besloten om weer eens wat nieuws te proberen.. ik weet nu echt niet wat nu nog zou moeten kiezen.. maar goed.. Even in de collectie graaien..
O))) Midnight Oil - Forgotten Years
|
|
nietmeer
|
Knonne wat een bende, de koffiestomer is geploeft. Voorlopig dan maar Nescafe Goud. Broodjes zitten nog in de oven, de koe wordt nog gemolken dus met een uurtje komt het aroma je tegemoet |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Goeiemorgen allen, ben al 1 en eenhalf uur wakker, blaaaaah..... Ga een lekke bakkie thee drinken! |
|
heraux Oudgediende
Juist, doe maar een lekker boterham met kaas..!!
Koffiestomer ontploft, nou maak er een foto van en verkoop het verhaal aan de telegraaf, scheeld weer 20% |
|
heraux Oudgediende
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
zo ik ben ook wakker, moet zo voetbalen dus doe maar n paar boterhammen met hagelslag en n beker melk. maak me maar weer wakker als ze klaar zijn... zzz.. zz... z.... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
WAKKER WORDEN!! Je brood wordt koud en je melk staat te chambreren. |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
jij moet ook al weg! mag... ik... een...broodje....kaas...met...een.....glas...melk...aub?
z...zzz.zzzzzzzz...
ik moet zo naar volleybal! |
|
Sjaak Moderator
|
Neem die van Alweerdood maar. Die is al weer weg, naar voetballen. |
|
dandy winnaar PW 06
ik...hou...zzz... niet... zo....van...hagelslag....zzzzzz |
|
Sjaak Moderator
|
Dan krab je het er maar weer af. Ik blijf niet aan de gang... |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
danke Sjaak, *eet en drinkt in no-time alles op en geeft 1 boterham aan dandy* ik ben weer n beetje wakker, nu ga ik denk ik toch maar mn tas inpakken. ik heb nog precies 1 uur de tijd om alles geregeld te krijgen en dan moet ik weg, de eerste wedstrijd van t seizoen die we kunnen winnen moet ik wel wakker blijven natuurlijk... |
|
dandy winnaar PW 06
tegen wie moeten julie? ja, het is de bedoeling dat ik nu ook helder op de fiets stap om de 1e wedstrijd te winnen, maar ik kan me fiets niet vinden |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
ik moet tegen Baarlo C3 ofzo... die hebben de laatste wedstrijd met 16-0 verloren tegen een ploeg waar wij met 4-3 van verloren hebben waar moeten jullie tegen? ps: heb je al in de schuur gekeken;) |
|
Sjaak Moderator
|
Okee, allemaal eruit!! Cafe Ochtendglooren sluit de deuren. De Lunchroom zit hiernaast en gaat over een half uurtje open. |
|
dandy winnaar PW 06
ik heb geen schuur, maar hij staat in de box! ik moet tegen abcoude 1
daar winnen we wel van
k ga nu doeg!!! |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
ben al weg... *geeft fooi aan Sjaak* bedankt voor t eten en succes met waar iedereen ook mee bezig is;) |
|
heraux Oudgediende
nou, tis middag.. geef me maar een lekkere koffie met een plak chocolade.. en een lekkere Willem II - doe er maar luizeveren bij. |
|
heraux Oudgediende
Zie een wolken band - licht gebroken - een spectrum van grijs en grauw - lichtstralen strooien zand in menig oog, Oh, morgen rood is reeds verdwenen. Het levenslight is aangestoken.
Langzaam maar gestaag snijd zij den ochtend aan, alsof zij ieders een deel wil toebekomen. Grijze sluier, witte plekken, rekken strekken, de zon brand gaten en straalt ons vers nieuwe moed.
Ik kan het niet laten, ik blijf maar staren, kijken naar het geel dat overstroomt de daken, kaatst weer en fladderd naar binnen, de lucht staat in brand.. Ik voel de trilling, er is iets aan de hand.
Een zondag voor het rapen, de stilte gebroken door vogel gepieps, fladderen van tak naar tak, in groepen hoog boven mij. En de grijsformatie drijft voort.. langzaam maar gestaag..
Menig slaapmuts mist weer een kans van zijn leven om dit mooi schouwspel te mogen beleven...
Heil aan een nieuwe dag..
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote heraux: nou, tis middag.. geef me maar een lekkere koffie met een plak chocolade.. en een lekkere Willem II - doe er maar luizeveren bij. Je hebt het toch niet over Willem II-NAC,he ...daar wil ik niks over horen |
|
heraux Oudgediende
hehhehehe.. euh nee.. een andere Willem II - uit het doostje |
|