Cafe Ochtend glooren |
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Blend: Je ging petsen op het water, alleen toen je de klodders zag vliegen kwam jer erachter dat het geen water was waar je op aan het slaan was? LOL |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Je kreeg kouwe oren en zette je luier op je hoofd?? |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hoskeu: Je kreeg kouwe oren en zette je luier op je hoofd?? Ranzig |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Waarom doen jullie zo!!!! |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
vertel het maar, wij luisteren allemaal (niet) mee... |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jij geeft de voorzet en wij koppen hem in |
|
Hoskeu Erelid
|
Hoskeu zijn bloeddruk blijft maar stijgen van de spanning... Hij versnelt de roffel nog een beetje... |
|
nietmeer Erelid
|
Maar zoon van me, dan had je moeten zorgen, dat je wat eerder zinnelijk was, maar jij wilde niet op de pot of naar het toilet..... |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
Je irriteerde je aan een vliegtuig en probeerde hem met je luier uit de lucht te gooien, maar je was vergeten dat er zoiets bestond als zwaartekracht zodat alles op je hoofd terechtkwam? |
|
Jannick Oudgediende
Quote LessienElensar: Maar zoon van me, dan had je moeten zorgen, dat je wat eerder zinnelijk was, maar jij wilde niet op de pot of naar het toilet..... De.. de.. De deur zat op slot!!!! |
|
Blend Oud Moderator
Je zag je moeder altijd met de theedoek zwaaien in de keuken en je dacht dat kan ik ook, alleen was er geen theedoek bij de hand.... |
|
Jannick Oudgediende
Quote Blend: Je zag je moeder altijd met de theedoek zwaaien in de keuken en je dacht dat kan ik ook, alleen was er geen theedoek bij de hand.... Nee.. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote michaeI: Je irriteerde je aan een vliegtuig en probeerde hem met je luier uit de lucht te gooien, maar je was vergeten dat er zoiets bestond als zwaartekracht zodat alles op je hoofd terechtkwam? hihihi, denk dat je dat nog niet weet als je zo klein bent... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Jannick: Quote LessienElensar: Maar zoon van me, dan had je moeten zorgen, dat je wat eerder zinnelijk was, maar jij wilde niet op de pot of naar het toilet..... De.. de.. De deur zat op slot!!!! Dan zat je vader er weer op , maar boven hebben we ook een toilet en op de pot kon je desnoods in de badkamer......heb alles met je geprobeerd om je zinnelijk te krijgen, maar toen je vier was liep je nog met een luier.....je vond het altijd wel lekker warm |
|
Hoskeu Erelid
|
Langzaam begint er hier stoom uit mijn oren tekomen...
ZEG NOU!!!
Waar blijft die klimaxxxx |
|
|
@puppywist jij dat toen nog niet |
|
Jannick Oudgediende
Quote LessienElensar: Dan zat je vader er weer op , maar boven hebben we ook een toilet en op de pot kon je desnoods in de badkamer......heb alles met je geprobeerd om je zinnelijk te krijgen, maar toen je vier was liep je nog met een luier.....je vond het altijd wel lekker warm HET WAS DE DEUR VAN ME KAMER!!!!!! *huilt* |
|
Hoskeu Erelid
|
En toen na een paar dagen kreeg je zo een honger dat je je hamster op hebt gegeten?? |
|
nietmeer Erelid
|
Had je vader je opgesloten.....moet toch eens goed met die man praten |
|
Blend Oud Moderator
Quote Jannick: HET WAS DE DEUR VAN ME KAMER!!!!!! *huilt* Sindsdien knuffelt hij zijn teddybeer niet meer... |
|
nietmeer Erelid
|
Maar ach zoon.....je bent gelukkig al acht jaar zinnelijk Maar zal in ieder geval je vader op zijn gedrag aanspreken |
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet de deur van je kamer!!! Nu begrijp ik het en vallen alle puzzelstukjes in een.. |
|
Jannick Oudgediende
Quote michaeI: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet de deur van je kamer!!! Nu begrijp ik het en vallen alle puzzelstukjes in een.. Wheeeehh!!! Maar dat is het niet.. Quote Blend: Sindsdien knuffelt hij zijn teddybeer niet meer... |
|
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Iemand koffie?? Hoskeu steekt een sigaret op... (al anderhalf jaar niet gerookt maar deze spanning kan ik niet meer handelen... ) EDIT: Tis hier toch nie zo een "rook vrij etablisement" mag ik hopen |
|