Cafe Ochtend glooren |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Uncle John: Dat gaat dan nog wat worden. Ja, hopelijk heb ik nu de goeie oplossing voor 't goeie probleem gevonden... mijn dvd-fikker deed 't onder 10.1 namelijk niet en ik kende het probleem, alleen ik had steeds de verkeerde oplossing... ik moest dus 'n internet install doen, die 4 uur geduurd heeft Hopelijk hoef ik dat nu niet te doen en kank gewoon de dvd gebruiken diek ga fikken |
|
Uncle John Erelid
WMRindex: 1.122 OTindex: 312
|
Duidelijk. Ik snap het. |
|
Lego Senior lid WMRindex: 9 OTindex: 232 Wnplts: kikkerland
|
mmmmm lekker chocomel |
|
Sannetjuh Senior lid
WMRindex: 171 OTindex: 452
|
morgen |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
zijn jullie nog open? *komt stampend binnen* mag ik een broodje kaas asjeblieft?
|
|
Ikke Oudgediende
Quote Sannetjuh: morgen Vandaag |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
geen koffie vooral geen koffie de AIVD is bij me thuis geweest omdat er sporen van Uranium bij me zijn gevonden..
"En het ging me alleen om de zuurstof.."
Pech-Blende Koffie Past exact bij het stralende weer |
|
|
tosti!! |
|
|
moeten we niet naar de brunch room |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
*opent de deur van de ochtend glooren*
*gaat 8 kannen koffie zetten en 3 kannen thee*
|
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Is er heel toevallig al een kan klaar? Want eigenlijk lust ik wel een bak koffie... |
|
*geeft bakkie koffie aan acidcranberry* Alsjeblieft meissie, geniet ervan.. Suiker en melk staat op de bar |
|
Ikke Oudgediende
Doe mij maar 'n koffie verkeerd Zoals heraux al zei: "Goede koffie is 't halve werk" |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Astu Ikke *Geeft koffie verkeerd *Neemt zelf ook - nog - een koffie (zwart) |
|
Ikke Oudgediende
I Mouse gestures! |
|
Mmore Administrator
|
I Vrij zijn van school Vandaag tot het 8e lesuur Correctie: Whoehoe, na het 5e uit Dicksie is ziek en ik ga echt niet 2 tussenuren wachten voor 1 uur wiskunde |
|
Wat een leven Mmore...wil ook weer terug naar school..ownee dan geen inkomen, geen eigen huis...damn..toch maar blijven werken |
|
Ikke Oudgediende
Quote Mmore: I Vrij zijn van school Vandaag tot het 8e lesuur kheb 't eerste uur vrij, dan Engels van Langan , Biologie van Mooy dus da's mooi , 2 uur vrij oftewel wiskunde , 2 uur CKV en dan als coup de grace frans (hopelijk ben ik daar vanaf februari vanaf) |
|
Mmore Administrator
|
Lees me correctie |
|
Ikke Oudgediende
Je geeft jezelf gewoon vrij Morgen valt Wiskunde B12 uit, dus benk na 't 5e klaar Volgende week vervallen alle 7e en 8e uren en hebben we 'n 40-minutenrooster ipv 'n 50-minutenrooster |
|
Mmore Administrator
|
Quote Ikke: Je geeft jezelf gewoon vrij Waarom ook niet Ik deed het nooit, vroeger. Totdat enkie een keer mij liet spijbelen, zodat ze langer met me kon praten. Sindsdien valt het me op hoe makkelijk het is om gewoon niet naar school te gaan |
|
Ikke Oudgediende
Enkie is evil Zo leer je natuurlijk nooit iets |
|
Mmore Administrator
|
Als je maar de 2 weken voor de proefwerkweek alle lessen goed volgt, dan komt alles goed |
|
Ikke Oudgediende
Quote Mmore: Als je maar de 2 weken voor de proefwerkweek alle lessen goed volgt, dan komt alles goed Zo werkt 't bij ons niet.... en ik moet echt zorgen dat ik alle wiskundelessen volg, anders red ik dit jaar niet..... cool, 't regent op m'n scherm |
|
Mmore Administrator
|
B12 is ook erg ingewikkeld, Ik heb alleen A12 |
|