WMR Bowling 1 |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@NeaRoW, pas maar op dat ik geen bowlingbal naar je hoofd gooi |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ohwww.. Bowlingballenjonge loopt moeilijk na een bowlingbal wisselde van links naar rechts dragend. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote: Strenge ouders.. Durf 't niet te vragen.. Niet geschoten is altijd mis Mijn ouders zijn gelukkig heel makkelijk maar de 1e keer dat ik naar Voogeltje ging wist ik ook niet hoe me moeder zou reageren. Ze zei alleen maar: "Is goed hoor, hoe laat ben je terug?" |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik zeg tegen me ouders ik ga naar utrecht je ziet me wel weer verschijnen |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Luna: @NeaRoW, pas maar op dat ik geen bowlingbal naar je hoofd gooi Die kracht heb je niet eens Dus gaat waarschijnlijk mis, en met heel veel geluk net op mn tenen... Dus ik neem voor de zekerheid mijn werkschoenen van school mee, stalen neuzen |
|
Mmore Administrator
|
Ho Ho, onderschat Luna niet |
|
Mmore Administrator
|
Quote Twaggy: ik zeg tegen me ouders ik ga naar utrecht je ziet me wel weer verschijnen Jij bent 18 |
|
Twaggy Oudgediende
|
hehehe werkschoenen heb ik bijna altijd aan ennum op de baan moet je toch andere schoenen aan (hoop dat ze maat 48 hebben ) |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Twaggy: ik zeg tegen me ouders ik ga naar utrecht je ziet me wel weer verschijnen Jij bent 18 deed ik op 16 ook |
|
Mmore Administrator
|
Ik vraag het meeste wel en mijn moeder vind het meestal ook wel goed. Zo niet dan doe ik het toch |
|
Twaggy Oudgediende
|
dat is wat ik wilde horen. je bent een brave jongen neem een koekje. |
|
Mmore Administrator
|
Consider it as done |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
>>>> make it so >>>> engage >>>> |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Twaggy: ik zeg tegen me ouders ik ga naar utrecht je ziet me wel weer verschijnen "Geef me 20 euro en ik rot een dag op.. " |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Mmore: Ho Ho, onderschat Luna niet Nee tuurlijk niet... maar dat zie je altijd zo, heb jij der wel es gezien dan?? of gevoelt op de erh, tja, een manier... Maar trouwens, over die consumptie... Is dat gewoon een halve-liter-glas bier? |
|
Twaggy Oudgediende
|
als je 16 plus bent |
|
nietmeer
|
(%$#^&*%%) dan moet ik werken, ik eis een andere datum.... het is me trouwens net effe iets te ver om vanuit borne met de trein of de brommer te komen |
|
Jannick Oudgediende
Duim voor me met mijn ouders.. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Denix: het is me trouwens net effe iets te ver om vanuit borne met de trein of de brommer te komen Dan hoeft het dus ook geen andere datum Quote Kreepmaster: Duim voor me met mijn ouders.. doe ik! gaan ze Voogeltje bellen? |
|
Jannick Oudgediende
Nee, voogeltje belt hen.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
duim duim |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: het is me trouwens net effe iets te ver om vanuit borne met de trein of de brommer te komen een echte diehard komt overal op de brommer Mijn opa reed naar Duitsland op zijn brommer |
|
Twaggy Oudgediende
|
duh fietsen lukte niet meer;) |
|
Jannick Oudgediende
Wie gaat er nog meer? Nee, ik nog niet.. |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Ik mag wel naar de bowling... Maarr niet alleen over het station en ze denk dat Voogeltje een gekke man is... |
|