WMR Bowling 1 |
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
ik mag!! mijn vader gaat mee want da moest, mocht niet alleen! wie wil meerijden vanuit haarlem? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Leuk dat je mag.. Nu ikke nog.. |
|
Jannick Oudgediende
Dit verdient btw wel een stickie.. |
|
Hedwig Lid WMRindex: 21 OTindex: 23 Wnplts: Drenthe
|
Leuk, een feestje! 'k denk alleen niet dat ik kom.... |
|
Jannick Oudgediende
Maak nie uit.. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Geeft niet, erover meepraten alleen is ook al leuk @Bras, kijk eens bij 'WMR Feestje!' @laurenssie, waar sta je nou? |
|
Bras Erelid
WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
zit nog in dubio of ik zal gaan of niet..... |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Gezocht iemand die ov heeft en met de trein naar utrecht gaat op de route enschede Utrecht als het kan zou ik graag met u mee reizen met korting mijn opstap hlte is Apeldoorn. of: iemand die met de auto gaat zou ik een lift kunnen krijgen(uiteraard betaal ik mee aan de benzine) |
|
otterkop Lid WMRindex: 59 OTindex: 4 Wnplts: deventer
|
ik kom ook |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Er komen best veel hele nieuwe leden, ik ben benieuwd wie er echt komen opdagen Ik kom natuurlijk ook, onder voorbehoud |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote Enkie: Geeft niet, erover meepraten alleen is ook al leuk @Bras, kijk eens bij 'WMR Feestje!' @laurenssie, waar sta je nou? Hoe bedoel je? |
|
Jannick Oudgediende
ze bedoelt in de lijst.. Daar staat Laurens gewoon hoor.. |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
ik wil niet heel veel zeggen hoor... maar mitland ligt plat nu... tenminste dat dacht ik |
|
nietmeer
|
|
|
Enkie Oudgediende
|
@Kreepmaster en laurenssie, laurenssie stond een dagje niet in de lijst hoor nu weer wel idd, maar op een lagere plaats. @remy; tot en met morgen, ja. |
|
Jannick Oudgediende
Quote Tukka: Er komen best veel hele nieuwe leden, ik ben benieuwd wie er echt komen opdagen Ik kom natuurlijk ook, onder voorbehoud Heel stiekempjes hoop ik dat de nieuwe leden niet komen.. ops: ik ben bang dat de nieuwe mensjes op WMR de leuke en gezellige sfeer gaan verpesten, en nu ken je elk lid wel zo'n beetje, met die newbie's moet je ze weer leren kennen, en zo is het.. |
|
Enkie Oudgediende
|
Ik ben het heel stiekempjes in het geheim een klein beetje met Kreepmaster eens ops: maar weigeren is geen goeie reclame, neem ik maar aan. |
|
nietmeer
|
als jullie het nou op niet op de verjaardag van ikky hadden gepland waren we gekomen (als 'oud' lid ) |
|
Jannick Oudgediende
Quote Enkie: Ik ben het heel stiekempjes in het geheim een klein beetje met Kreepmaster eens ops: maar weigeren is geen goeie reclame, neem ik maar aan. Okee.. ops: |
|
nietmeer
|
haha nou hoe meer zielen hoe meer vreugd toch enkie & kreepmaster ?? en dit is juist een goede manier voor de nieuwe mensen om te 'integreren' |
|
Jannick Oudgediende
Ja, maar zo is het juist zo fijn, met Voogeltje, Mmore, Luna, Ikkuh, Enkie, Kpuc, Laurenssie, Sannetjuhh, Sjaak, Tukka, apie.. En zo veel.. ops: |
|
Bras Erelid
WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
psies integratie!!!!!!! |
|
nietmeer
|
ja wel een hoop 'oude' leden hea nou ik gaat nu weer, moet morgen weer vroeg op doeii |
|
Jannick Oudgediende
|
|
Wouter Actief lid WMRindex: 66 OTindex: 41 Wnplts: Nijmegen S |
Hmmm, klinkt allemaal wel erg gezellig. Ik zou bijna zeggen: ik ga ook mee. Nog even nakijken of ik die dag kan.
Sjaak: achter elkaar op de motor naar Utrecht scheuren? |
|