blog |
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.271 OTindex: 96.119
|
@Emmo: Nee, bij Beekbergen op de Veluwe. |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.682 OTindex: 28.578
|
|
|
Mamsie Oudgediende
|
@Emmo: Niet bij mij in de achtertuin. Lekker op het noorden. Dat gaat héél plezierig worden met de komende hittegolf! |
|
Emmo Stamgast
|
@Mamsie: Je zou een bosrandje kunnen aanplanten |
|
Mamsie Oudgediende
|
@Emmo: wat zeggie nou, een bosbrandje kunnen aansteken? Ik word een beetje doof, geloof ik! |
|
Emmo Stamgast
|
@Mamsie: Heb je geen autofocus op je gehoorapparaat? |
|
Mamsie Oudgediende
|
@Emmo: Nee, ik heb moeite met het zien van akoestische signalen. En optische signalen kan ik ook niet meer horen! Zal wel leeftijdgerelateerd zijn! Laatste edit 22-07-2018 19:55 |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Tip voor het bestrijden van de jeuk van een muggebeet.
Mijn collega kwam vanochtend met een tip. Zij wordt ook aan alle kanten lekgestoken.
Je moet de jeukplek met spuug insmeren en dan er suiker over doen. Misschien een idee voor de mensen die er erg last van hebben. |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.038
|
@stora: die spuug dat doe ik al maar die suiker ben ik (nog) niet voor, ooit ook eens in de weerribben met veel azijn gesmeerd, maar het blijven lapmiddelen |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.492
|
Commissievoorzitter Juncker staat voor de opdracht om Trump te overtuigen van zijn ongelijk, en dat zal nog lastig worden. ..want wat een logica weer: klik hier |
|
stora Oudgediende
|
@Beereekhoorn, doe maar geen azijn meer, want dan ga je zo zuur kijken |
|
nietmeer
|
@stora: De allerbeste remedie is het verwarmen van een klein lepeltje in bijvoorbeeld een kop hete koffie of thee en dan de bolle kant van het lepeltje een paar seconden tegen de muggenbult drukken. Let op! Niet te heet, je moet jezelf niet verbranden! Succes gegarandeerd! De jeuk is bij toverslag weg en komt niet terug! |
|
stora Oudgediende
|
SamuiAxe, ik heb geen last van muggen. Heel soms een verdwaalde. Maar ik ken heel veel mensen die echt heel veel geprikt worden. Daarom meld ik het want misschien zijn er wel mensen die er baat bij hebben. |
|
nietmeer
|
@stora: Het is zeker niet verkeerd om het te melden, ik geef slechts het beste alternatief, geen gein! Allow me to explain: Als een mug steekt dan spuit hij een chemisch goedje in de bult dat drie functies heeft: *Het verdunt het bloed zodat het gemakkelijker op te zuigen is. *De chemische samenstelling van het goedje maakt het de mug gemakkelijk om de bult terug te vinden en zich nogmaals aan je bloed te laven. * Het jeukt Als je echter de bult heel even sterk verwarmt dan verandert de chemische samenstelling van het goedje dat de mug geïnjecteerd heeft en heb je geen last meer van jeuk. . Laatste edit 25-07-2018 10:41 |
|
nietmeer
|
|
|
Emmo Stamgast
|
Quote @allone: Commissievoorzitter Juncker staat voor de opdracht om Trump te overtuigen van zijn ongelijk, en dat zal nog lastig worden. ..want wat een logica weer: klik hier Misschien kan hij Trump een borrel aanbieden? |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Emmo Stamgast
|
@allone: Geen idee. Ik ken Trump's gewoonten op dat punt niet. |
|
allone Oudgediende
|
voor @stora en @Mamsie, gelezen, advertentie: Zwanger? Vraag gratis het cadeau pakket van WIJ aan Schrijf je in: deblijedoos.nl |
|
Mamsie Oudgediende
|
@allone: Die blije doos komt goed van pas. Want zelf heb je na een bevalling absoluut geen blije doos. Integendeel! En ik ben ervaringsdeskundige. |
|
allone Oudgediende
|
|
|
stora Oudgediende
|
@allone, als die doos een beetje vrolijk is stuur dan maar |
|
allone Oudgediende
|
|
|
stora Oudgediende
|
@allone, misschien is die blijheid wel besmettelijk |
|
allone Oudgediende
|
vanavond volle maan, maansverduistering, en bloedmaan.. en waarom issie rood? klik hier |
|