hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 08:00 - 74445 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 134 135 136 [137] 138 139 140 225 226 227 228

blog

22-10-19 13:58:45
Khitchakut
@Grouse: Ook ik heb te maken gehad met het UWV, maar liefst 6 rechtszaken en gedingen heb ik aan moeten spannen tegen hen! Ik heb ze allemaal gewonnen, dus ik was geen zeikerd ofzo, maar ik wilde gewoon mijn recht halen. Het UWV werd o.m. gesommeerd mij €16.000,00 na te betalen! Hetgeen ze ook gedaan hebben.

Ik vond het een walgelijke organisatie en ondanks dat het ABP ook niet zaligmakend is was ik dolblij dat ik van het UWV naar het ABP overging!

22-10-19 14:49:55
EruYagami
Oudgediende


WMRindex: 19.022
OTindex: 1.455
@Khitchakut: Wauw... Dat lijkt me pittig zwaar werk dat je ooit gedaan hebt. Maar ook ergens wel mooi werk.
En al die overheidsinstanties... Tsja... Logge apparaten, totaal kapotgebureaucratiseerd, totaal kapotbezuinigd, lopende band werk zonder enig oog voor een beetje menselijkheid. En nu hebben mensen door dat de wal het schip gaat keren, al is het rijkelijk te laat.

22-10-19 15:05:39
Khitchakut
@EruYagami: Geloof 't of niet, ik vond het een geweldige baan! Ik was er ook echt geknipt voor. Des te groter de crimineel, des te makkelijker kon ik ermee omgaan, geen gein..

.

Laatste edit 22-10-2019 15:30

22-10-19 16:24:17
EruYagami
Oudgediende


WMRindex: 19.022
OTindex: 1.455
@Khitchakut: Ik geloof het direct. Ik heb op beide scholen van meerdere collega’s bewondering en verwondering gekregen hoe ik met sommige leerlingen kon praten, die anders geen woord zeiden of helemaal niet “open te breken” waren. Van hele andere orde dan gedetineerden, maar ik kan het me dus in zekere zin goed voorstellen.

22-10-19 17:43:20
Khitchakut
Het is 22:40 uur, ik ben om 19:00 uur naar bed gegaan maar de slaap wil niet komen. Blijf nu dan maar op tot mijn luiken dichtvallen.. Soms heb je van die nachten..

afbeelding

23-10-19 18:20:02
Grouse
Oudgediende


WMRindex: 5.575
OTindex: 4.889
Ik zet mijn auto nooit op mijn oprit omdat er een boom naast staat waar vogels graag in gaan zitten om de hele boel onder te schijten. Geen probleem want er zijn parkeerplaatsen zat in de buurt binnen 100 meter.
Nou heb ik daar ook een nadeel aan gevonden.
Zowel gisteren als vandaag verwachtte ik een pakket.
Gisteren via GLS en vandaag via Post.nl
Ik zat gisteren te wachten maar helemaal niets. Dus de track and trace geraadpleegd en daar stond op dat het pakket bezorgd was. En afgetekend door de buren. En ik was gewoon thuis.
De buren waren natuurlijk als weer ergens naartoe zodat ik zonder mijn langverwachte pakket zat.
Vandaag zag ik de auto van post.nl aankomen en ik liep vast naar de deur om het pakket in ontvangst te nemen.
Maar de bezorger stond al bij de buren aan te bellen.
O, bent u toch thuis?
Ja, dat had je kunnen merken als je aangebeld had of zo.
Maar ik zag geen auto staan. 8O
Alsof ik per se een auto moet hebben en dat die dan ook nog eens pal voor mijn deur moet staan.
Waarom denken ze nou dat ik een deurbel heb? :@

23-10-19 22:55:58
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.474
@Grouse: Tsss, da's wel slecht hoor! Maar ik heb ook al een paar keer gehad dat ik zat te wachten op een pakket, heel de dag thuis geweest, hebben ze een briefje in de bus liggen dat het pakket afgeleverd is bij de buren! Dus ze hebben beneden niet aangebeld én ze hebben niet bij ons appartement aangebeld.Dat is nou drie keer voor gekomen, als het nog een keer gebeurt ga ik er een officiële klacht van maken.

23-10-19 23:07:10
Grouse
Oudgediende


WMRindex: 5.575
OTindex: 4.889
@HoLaHu: Het lijkt er dus op dat dit de normale gang van zaken is helaas.

23-10-19 23:14:31
Khitchakut
Ik bestel regelmatig iets bij Lazada een online warenhuis, wel zo gemakkelijk omdat zeker nogal wat speciale dingen op Samui moeilijk verkrijgbaar zijn. Dat is altijd goed gegaan!

Maar sinds ik hier woon komen er geen bestellingen meer aan voor mij!! Track & Trace zegt dat het aangeboden is maar niemand thuis dus retour afzender 8O

Euh, ik was dus gewoon thuis! Na een paar keer werd ik het beu en nu vraag ik Wan om de dingen bij Lazada te bestellen, en wat denk je? Precies! Het wordt netjes bezorgt! :P

Ik vermoed dat de chauffeur van Kerry niet goed weet wat hij aanmoet met een buitenlandse naam op een pakket en het dan maar retour gooit..

Lieve mensen hoor, de Thai, maar het buskruit hebben ze niet uitgevonden :nee

24-10-19 00:42:26
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
de enkele keer dat ik iets online bestelde, kwam het netjes aan, maar ook in Zweden hoor ik regelmatig dat mensen een slechte ervaring hebben. als het om iets duurs gaat, dan schijnt het beter te zijn om het bij de supermarkt te laten bezorgen zodat je het daar kan afhalen, maar voor grote pakketten en mensen zonder auto is dat ook niet ideaal....

24-10-19 00:50:44
Khitchakut
@botte bijl: Daarom bestel ik enkel COD, niet leveren? Jammer, dan betaal ik niet.

24-10-19 00:53:30
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
@Khitchakut:
wat jij hier af en toe vertelt over Thailand, dan is dat waarschijnlijk verstandig.

24-10-19 01:04:07
Khitchakut
@botte bijl: Ik moet je eerlijk zeggen dat ik één keer met vooruitbetalen de boot in gegaan ben, dat was toen ik iets bestelde en vooruitbetaalde bij een online warenhuis in Amerika.. Nooit meer wat van gehoord..

24-10-19 01:12:56
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.474
@Khitchakut: Het zwarte(bruine, groene, grijze) garen ook niet waarschijnlijk...:P

24-10-19 01:16:39
Khitchakut
@HoLaHu: Nope, en dat is niet eens zo erg hoor, maar wat het soms een beetje irritant maakt is dat dat men zichzelf hier intelligent en uitstekend geëduceerd vindt. Ja hoor, beslist :P

24-10-19 01:17:42
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.474
@Grouse: Het is niet altijd van PostNl, dat is één keer geweest. De andere leveringen kwamen met DHL. Vandaag kwam er een pakketje voor mijn Lief, zou via PostNl bezorgd worden, volgens de Track & Trace tussen 11.45 en 13.45 uur. Om kwart over twaalf ging de benedenbel...Pakketje voor U! Dat vind ik dan wel mooi! :)

@Kitchakut: :D :D

Laatste edit 24-10-2019 01:18

24-10-19 01:32:05
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
@Khitchakut:
dat klinkt alsof ze een beetje te vergelijken zijn met bekakte mensen die je alles gaan uitleggen omdat je 'maar in de tuinbouw werkt' en dus dom en onderontwikkeld moet zijn dus, terwijl ze zelf van toeten noch blazen weten....
kan ik een moppenboek over schrijven (6)

24-10-19 01:50:18
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.474
@botte bijl: Doet me denken aan de arbeidsdeskundige die ik had. Ze moest beoordelen of ik nog in aanmerking kwam voor een baan binnen PostNl. Nou, ze vond postbezorger het laagste van het laagste.. Ze gaf een voorbeeld: kijk, als ik nou aan een andere baan zou moeten komen, ja dan...Ik heb gestudéérd....:r Ik heb me in kunnen houden, maar de stoom kwam uit mijn oren! Méns, zak er toch in!!

24-10-19 02:01:01
Khitchakut
@HoLaHu: (Maar even hier gepost, het cafe is nogal vluchtig ;) )

Okay, wat je moet doen is het activeren van een z.g. Touch keyboard, dat is de eerste en meest belangrijke stap. Is niet moeilijk, volg de instructies in de onderstaande link, het lijkt moeilijker dan het is!! Als je dat gedaan hebt dan zie je links onderaan op het keyboard een Smiley, click hierop en een venster met Smileys zal openen. Selecteer de Smiley van je keuze, klaar..

Probeer eerst dit!!

Press the Windows key + I to open the Settings app. Click on Devices.

Select Typing in the left side, scroll down and toggle on: Automatically show the touch keyboard in windowed apps when there’s no keyboard attached to your device.

The Touch keyboard will automatically pop up when tapping on text forms, address bars, or anywhere else that you need to type on.

afbeelding

Als dat onverhoopt niet lukt volg dan de instructies van onderstaande link op..

Instructies activeren Touch Keyboard

24-10-19 02:42:30
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
als iedereen de boel dan kakelbont maakt, dan ik ook  ;) πŸš€πŸšπŸ›Έβ›΅πŸŽ»πŸŽΊ

24-10-19 02:44:01
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076


Laatste edit 24-10-2019 02:44

24-10-19 03:05:37
Khitchakut
@botte bijl: De WMR emoticons zijn al 19 jaar hetzelfde, het wordt inderdaad tijd voor vernieuwing.. πŸ‘€ πŸŽƒ

24-10-19 08:23:22
Beereekhoorn
Oudgediende


WMRindex: 1.218
OTindex: 8.453
Maar op WMR heb je deze *) en die zit niet in die van windows 🀣🀣🀣

24-10-19 08:38:00
Khitchakut
@Beereekhoorn: πŸ’–πŸ’πŸ€πŸ§‘β£πŸ’ŒπŸ’”πŸ€ŽπŸ’ŸπŸ’“πŸ’™πŸ’œπŸ’—πŸ’šπŸ’‹πŸ˜β€πŸ’•πŸ’›πŸ–€πŸ’˜πŸ’ž

Lijken mij voldoende alternatieven, maar als je die echt wilt dan kun je 'm natuurlijk gewoon erbij blijven gebruiken? *) *) *) *) *) *)

24-10-19 09:32:59
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.575
OTindex: 7.907
Neerkijken op mensen met een eenvoudige baan...

Een vriend van mij is scheepstimmerman en schipper van een af te huren Friese boerenzeilpraam. Zo vaart hij nog wel eens rond met groepjes van die ballerige managerstypes uit de randstad, die een inspirerend dagje op het water hebben georganiseerd. Mijn vriend kan smakelijk vertellen wat de bekakte heren (het zijn meestal mannen) te vertellen hebben en vooral: hoe hij door hen wordt behandeld.

Hij beantwoordt aan het archetypische beeld van een schipper, met zijn ongeschoren bakkes, zijn donkerblauwe gebreide mutsje en zijn grofgebreide trui. Kennelijk is dat voor sommige mensen reden genoeg om hem wat hooghartig te benaderen als een 'domme boer'. Dat hij ook een begenadigd pianist is en twee academische titels voor zijn naam mag voeren houdt hij dan graag geheim. :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 134 135 136 [137] 138 139 140 225 226 227 228

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven