De Brunchroom |
nietmeer
|
Niks baas aan Reema, maar hou t gewoon leuk en wil je afzaniken doe dat lekker via msn. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
gewoon dat ik weer gaan moet he zo theorie-examen voor autorijden |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
OMFG!!! Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Tue Dec 19 2006 om 12:44:23 UTC+0100) Download : 6.2 KByte/sec Upload : 5.4 KByte/sec Connection : 24.0 Conn/min Hoe tiest kan je het hebben... anders heb je thuis een 20mb lijn liggen... en moet je het overdag met dit doen...  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Succes Twag laat het ons weten als je het gehaald hebt!!!  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Twaggy: gewoon dat ik weer gaan moet he zo theorie-examen voor autorijden Nou nog extra    voor jou en veel succes voor straks.  Hier gauw nog een bakkie koffie... (om ontopic te blijven) sigaretje erbij? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Twaggy: gewoon dat ik weer gaan moet he zo theorie-examen voor autorijden Ja, en die  .. JIj bent stom, stom stm stom!  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Hoskeu: OMFG!!! Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Tue Dec 19 2006 om 12:44:23 UTC+0100) Download : 6.2 KByte/sec Upload : 5.4 KByte/sec Connection : 24.0 Conn/min Hoe tiest kan je het hebben... anders heb je thuis een 20mb lijn liggen... en moet je het overdag met dit doen...  welke standaard ping? ik zit op 9  Reema dat zal ik zeker doen |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote puppy: Quote Twaggy: gewoon dat ik weer gaan moet he zo theorie-examen voor autorijden Nou nog extra    voor jou en veel succes voor straks.  Hier gauw nog een bakkie koffie... (om ontopic te blijven) sigaretje erbij? heerlijk puppy je bent een schat |
|
Jannick
Oudgediende
www.speedtest.nl
Voor als je niet weet of je nu wel of niet speed gebruikt heb |
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
Quote Jannick: www.speedtest.nl
Voor als je niet weet of je nu wel of niet speed gebruikt heb Haha  Dit kwam er bij mij uit: speedtest |
|
Hoskeu Erelid
|
@Twaggyping?? zit achter een een lame proxy  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Hoskeu: OMFG!!! Resultaten van http://www.speedtest.nl (Overgenomen op Tue Dec 19 2006 om 12:44:23 UTC+0100) Download : 6.2 KByte/sec Upload : 5.4 KByte/sec Connection : 24.0 Conn/min Hoe tiest kan je het hebben... anders heb je thuis een 20mb lijn liggen... en moet je het overdag met dit doen...  Dan zit ik beter ja. Download: 712.0 KByte/sec Upload: 209.0 KByte/sec Connection: 733.0 Conn/min |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
hihi ik snap er nu dus hellemaal niks van!!! |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Hoskeu: @Twaggyping?? zit achter een een lame proxy  is dit een transparante proxy? je kunt deze omzeilen - misschien.. |
|
Jannick
Oudgediende
Hee Kpuc, bij een Chinees restaurant hebben ze Babi Japi..? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Lessien Dit is dat "ruk" netwerk van dit bedrijf waar ik werk(aanwezig ben)... |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
een nieuwe topic over speedtest? Wellicht een idee
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hee heraux! Ook (n)iets drinken? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: Quote Hoskeu: @Twaggyping?? zit achter een een lame proxy  is dit een transparante proxy? je kunt deze omzeilen - misschien.. Hoe moek dat doen... Denk het trouwens niet hoor... krijg wel vaker als ik aan het surfen ben zo een bericht dat ik de proxy niet mag omzeilen... dan vraag ik de pagina opnieuw op en dan zegtie weer nix... raar ding... |
|
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet.[ |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote haggis: [quote=Jannick]www.speedtest.nl
Voor als je niet weet of je nu wel of niet speed gebruikt heb Haha  Via die site is het mijn download en upload schijnbaar nog sneller   |
|
|
Link werkt hoskeu |
|
nietmeer
|
Japie Pangang |
|
nietmeer
|
Quote haggis: Link werkt hoskeu Jeps, nu wel  Je was http:// vergeten, anders komt ie op een interne foutpage uit. |
|