De Brunchroom |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Vrouwen... waarom geloven die je niet als je zegt dat je wel om 5uur naar huis komt?? (wat ik er nu bij jullie niet bij vertel is dat ik vanmiddag om half vier naar cafe ga met de baas en collega's voor een biertje  ) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hmm.. Heb wel zin in een colaatje..  |
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
Quote Kpuc: Quote haggis: Link werkt hoskeu Jeps, nu wel Je was http:// vergeten, anders komt ie op een interne foutpage uit
Nee, die stond ervoor, er miste een: "/" op het einde  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote: Uitvoeren Test Status Resultaat Download Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 305.8 KByte/sec (=2446 kbps) Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 50.6 KByte/sec (=405 kbps) Connection Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 591.0 Conn/min  |
|
Hoskeu Erelid
|
- Daar wor je stil van - |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hoskeu: - Daar wor je stil van - Ja.. Zat als een gek te refreshen hiero..  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nou ik ga maar eens IRL koffie drinken (en sigaretjes roken) bij een vriendin  Spreek jullie morgen vast wel weer!   |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
@puppyveel plezier! edit: vaarwel  |
|
Hoskeu Erelid
|
Okeee... tot laters puppy  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Nou ik ga maar eens IRL koffie drinken (en sigaretjes roken) bij een vriendin  Spreek jullie morgen vast wel weer!   Sjonge... kan ze dat ook IRL?? Ook zij heeft nog een leven naast WMR... Het moet niet gekker worden...  |
|
Jannick
Oudgediende
Doei lieve vriendin..  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Doet u mij maaaar een lekkuru vlaaaiii dan geef ikt ik mijn laiiivuuu een verse draaai.. Want wat moet een mens zonder iets lekkers een fris met fruit dan komt ie de week niet vooruittt... Doet u mijn maar een lekkere vlaai...(C)de Brunchie boys  |
|
Hoskeu Erelid
|
Heej wie zag ik daar nou net voorbij lopen??.... oow het was zaagmans... die de week door kwam zagen...
*zucht* |
|
puppy Erelid
|
Ben de al hier? Snel gedaan...
*komt aansjokken* |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik ben snel!! Zolang mijn koffiepijl voldoende hoog blijft tenminste...  |
|
puppy Erelid
|
Wat wil jij eten? |
|
Hoskeu Erelid
|
Doe mij maar... uhmmmm... Het menu van de dag... dan laat ik me verrassen...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Wat gaat puppy eten dan?? |
|
puppy Erelid
|
Ik hoopte dat jij iets lekkers zou kiezen Misschien kan Kpuc ons verblijden met een lekker maaltje... |
|
Hoskeu Erelid
|
Sorry puppy... ik ben vandaag niet zo gezellig... Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo... (was wel het goeie bed overgens)... |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Graag een bord erwtensoep   |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; fijn dat t het goede bed was  Ik denk dat ik een pannekoek neem met gesmolten kaas... |
|
puppy Erelid
|
Quote Jannick: Doei lieve vriendin..   |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Kaas  .. ik snap niet dat mensen dat lusten  .. Doe ook maar een colaatje |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: @Hoskeu; fijn dat t het goede bed was  Ik denk dat ik een pannenkoek neem met gesmolten kaas... Het verkeerde bed kan ook heel spannend zijn hoor...  (laat het vrouwtje het maar niet horen... dan stap ik morgen met het verkeerde been van de bank ipv uit bed...  ) |
|