Whatpulse org |
nietmeer
|
Ben nu ook een teamlid 24 Cootje2.0tdci 7,694 776 2007-06-09 00:52:57 Netherlands |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Kan je zelf geen Linux port schrijven? |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Mmore: Kan je zelf geen Linux port schrijven? Dan wordt je gebannt. Ik schreef er een voor de Mac. Gelijk een onvriendelijk mailtje of ik per direct een legitieme versie wou downloaden. De mijne mocht niet |
|
Mmore Administrator
|
Moet je van te voren even een email sturen naar de oprichten? |
|
nietmeer
|
zoooo, heb mezelf er ook ff bij gezet, sta meteen derde heb ons team ff 654,082 358,148 keys en clicks omhoog gebracht |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Welkom in het team Muad |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
we hebben een nieuwe binnenkomer... van niks naar de derde plaats..... muaddhibWoeiii... zo gaan we goed... |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Members of www.waarmaarraar.nl
This team has 28 member(s), which have typed 15,640,481 keys and clicked 3,977,289 times alltogether. The team holds 0.01% percent of all the teams/users of this project, and is ranked 1681st |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Muaddhib: zoooo, heb mezelf er ook ff bij gezet, sta meteen derde heb ons team ff 654,082 358,148 keys en clicks omhoog gebracht 'T is maar een vraagje van een beginner, maar kan je ook met behoud van klik's etc. switchen van Team dan... |
|
nietmeer
|
Maar wat is nu het nut? Ik snap t nog steeds niet of is het gewoon zonder enig nut? |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Iemand wordt hier rijk mee.Ik niet, jij niet, wij dus niet, maar wel degene die op het idee is gekomen om dit op te starten. |
|
nietmeer
|
Zinloos dus, dan begin ik er maar niet aan |
|
nietmeer Erelid
|
Het is ZINLOOS en NUTTELOOS... en ja iemand zal wel geld verdienen met reclame op de site van whatpulse... @Relpa, uhm, ja dat kan, maar wel op straffe van heel veel bier...;) |
|
nietmeer
|
@Relpa: ja hoor, je clicks verlies je niet zomaar Als ik whatpulse was blijven gebruiken tussen 2005 en nu, was ik waarschijnlijk wel eerste geweest zeker als daar m'n werk ook bij had gezeten, met het schrijven van dat verslag |
|
Mmore Administrator
|
Muaddhib, je hebt geluk dat mijn WhatPulse kapot was gegaan anders had ik boven jou gestaan Ik haal je wel in |
|
nietmeer
|
oooh, je hoeft maar iets van 100.000 toetsen, das wel in te halen ja zeker aangezien ik de komende maanden waarschijnlijk niet zo bijzonder veel typ... (zo... weer 244 keystrokes erbij ) |
|
Mmore Administrator
|
Door een foutje in de betá had ik 200k toetsaanslagen gemist: |
|
nietmeer
|
auch.... das zonde... ik pulse ook ieder uur, of iedere 10.000 keys of iedere 10.000 clicks, net wat er eerder komt.... raak je niet zoveel kwijt als er iets fout gaat... (en op mijn pc gaat er nogal wel eens wat fout...) Kpuc:het enige nut is dat je er achter komt hoe dicht je bij permanente RSI zit |
|
Mmore Administrator
|
Wij klikken veel t.o.v. andere zeg |
|
nietmeer
|
Inderdaad ja... kwa muis milage kom je ook aardig ver trouwens... vroegah, toen ik begon met whatpulse was er niet eens een mouse milage bijhoud optie... (ofzoiets...) |
|
Mmore Administrator
|
Huh dat is gek, jij hebt 0,07 mile en ik 7 |
|
nietmeer
|
Ik heb die 6 ton in 2004-2005 gehaald, toen was er nog geen mouse mileage... ben pas sinds gister weer opnieuw begonnen met bijhouden, kun je nagaan als ik die 2 extra jaren ook nog bij had gehouden... |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Zou ik ook zeggen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Dit gaat mij allemaal GIGA-boven m'n pet, ik blijf gewoon mijn (kiezel)steentje bijdragen aan de "Team-effort". @Elro Klinkt beter, vond het al ENG veel op voetbal gaan lijken |
|