Whatpulse org |
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik heb me ook maar aangemeld, hopelijk helpt het |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
je haalt ons alleen nooooit meer in |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik geef het weinig kans ja |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Wat de meesten niet (willen) begrijpen is dat het geen race tegen elkaar is maar een team effort om andere teams voorbij te streven. |
|
nietmeer
|
Das waar, maar in het team mag een beetje competitie zitten om het teamgemiddelde op te schroeven, dus ad, hit the road of the digiway and pulse mate |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: Wat de meesten niet (willen) begrijpen is dat het geen race tegen elkaar is maar een team effort om andere teams voorbij te streven. Maar door die "race" typen sommigen meer En da's weer goed voor het totaalplaatje |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Welke puls? |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik ga er niet voor om anderen in te halen hoor, vind het wel best zoals het nu gaat |
|
nietmeer
|
Zolang je maar je pauzes neemt, rsi is auw |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik zit te weinig achter de pc om echt mee te kunnen draaien. Anna doet in korte tijd veel meer dan ik in lange tijd... Maar het maakt mij niet uit. Ik draag een klein steentje bij aan de grote hoeveelheid |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hoezo geen race? Wel een race! I shall not rest untill I made it |
|
Mathijsjansen86
|
Ik heb ook pas net whatpulse ontdekt en als trouw WMR lezer is dit wel een team die ik naar de top wil helpen.
Alleen moeten er nog wel meer users bij als we in de top 100 willen komen (en eigenlijk nog hoger) |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
ga ik ook doen. leuk idee. of het ergens voor of tegen helpt weet ik nog niet, net zo min als ik weet OF het moet helpen, maar een beetje inzicht in wat je doet kan nooit kwaad |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
ik zit er ook bij o en pas op: als ik niet vergeet het programmaatje aan te zetten ben ik heel snel een paar rangen omhoog |
|
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
Ik doe hier ook al langer aan mee, maar ik zit bij DPC (Dutch Power Cows), nr 1 in teams . Ook Nederlands, natuurlijk. |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Dutch Power Cows die niet Nederlands zijn... Dat is net zoiets als postduivenvereniging de zwaluw (die bestond echt!) |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Iedereen al lid van de wmr groep?
Wel doen he! |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik kan niet meer pulsen,want krijg melding dat ik geen verbinding met de server kan maken HELP ME |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Pulste jij nog dan? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik pulse pas maand of vijf Account op laptop en eentje op pc |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
al zou ik lid willen worden van WhatPulse, dan nog gaat dat niet ... dat security code venstertje wat er hoort te staan bij inschrijven is er niet Security phrase didn't match als je niets invoert ... maar ja, wat moet je invoeren als er niets staat hè |
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Whatpulse.org is zó makkelijk te manipuleren met bijv. de Tamper Data Add-on voor Mozilla. ( voor diegenen die graag willen "winnen" ) |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Stiekeme bump Quote: This team has 90 member(s), which have typed 393,207,169 keys and clicked 108,123,599 times all together.
The team holds 0.10% percent of all the teams/users of this project, and is ranked 121st Ik zit nog steeds als Founder hier, maar wellicht wilt iemand ook Team Manager worden? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Ik sta daar als uberluigi. Ik had het registreren verkeerd gedaan met The-Doctor. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@The-Doctor: In profiel kan je je naam veranderen. |
|