Het grote frustratietopic |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, die was keileuk |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
tjah ik ben voor de 3e keer mijn smileys kwijt geraakt daar zaten ook echt leuke tussen |
|
nietmeer
|
Gister tijdens training op de (voor mannen) meest verkeerde plek geraakt... en ik had geen toque aan... AUW En het begint nu steeds meer pijn te doen |
|
Luna Moderator
Dat is rot,zeg |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik voel de pijn bijna zelf |
|
nietmeer
|
Vreemd is dat eigenlijk, dat als een man in z'n kruis word geraakt, dat meteen alle mannen in de buurt krom staan... (ik voel het zelf ook altijd als iemand een pijnlijk ongelukje heeft...) |
|
Luna Moderator
Soort band of brothers |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Muaddhib: Vreemd is dat eigenlijk, dat als een man in z'n kruis word geraakt, dat meteen alle mannen in de buurt krom staan... (ik voel het zelf ook altijd als iemand een pijnlijk ongelukje heeft...) Idd, omdat je het zo sterk kunt indenken @Luna, het is gewoon een godsgruwelijke pijn |
|
nietmeer
|
Je zou 't haast denken ja (@CnC: 't schijnt dat een knietje in het kruis voor 'n vrouw net zo pijnlijk is... maar minder schadelijk...) |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
muad inderdaad Wij weten hoe het voelt.. Laatst werd een jongen in zxijn ballen getrapt in de kleedkamer, je hoorde de hele kleedkamer zuchtten |
|
Luna Moderator
Voor vrouw doet ook pijn, we kunnen ons wel beetje inleven in de mannen |
|
nietmeer
|
En dan nog te bedenken dat die meid met wie ik sparde zich nog enigzins inhield...
ik heb nu al medelijden met de vent waar ze echt de pik op heeft... |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ben gefrustreerd omdat ik nog veel te doen heb,maar de motivatie ontbreekt om het ook echt te gáán doen... |
|
Chocolate Erelid
WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Ik ben echt heel erg geirriteerd omdat ik hoofdpijn heb! Ongeveer altijd en bijna niks helpt |
|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Zooo frustrating.. Ik heb tentamenweek, wat al opzich erg genoeg is.. heb ik er sinds vanmorgen ook nog een keelontsteking bij! Heeft mn ma ook nog ns 't briljante idee om vnv te gaan gourmetten..zit ik daar aan tafel, met die heerlijke geuren en ik kan gewoon nix eten! |
|
BugsB Actief lid WMRindex: 56 OTindex: 67 Wnplts: Putte
|
Bijzonder frustrerend, zeker! Ik erger me rot als ik weer eens kijk of er al geld gestort is, en dat is niet, en ik heb het nodig!!! En dat je je scheel betaalt aan al die ***belastingen e.d. en dat een buurvrouw steeds komt zeiken dat de honden weleens blaffen (echt, 1 blaf en ik haal ze binnen, wordt er zelf nl. ook gek van, blaffende honden), en alleen maar omdat ze de hele dag helemaal niks anders te doen heeft dat iedereen in de gaten houden en zeuren om niks (grrrrrr... ) |
|
Brie Erelid
|
Aaaarrgh, nog een frustratie! Ik heb zo'n ex.. die echt eigenlijk super geweldig leuk lekker aardig lief en alles is. Echt een kanjer gewoon, maar goed.. het is mn ex! Ben ik, na half jaar, eindelijk over 'm heen, wilt ie nu ineens afspreken . JONGENS! |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Brie Erelid
|
@ ikky.. Jaa dat is bij mij dus ook het probleem . Ik heb nu ook zo goed als een nieuwe vriend.. alleen weet mn ex dat nog niet, denk dat het tijd is omdat maar ns te gaan vertellen |
|
Luna Moderator
Tjemigdepemig, ik heb een Google Toolbar ding ineens en die wil ik niet en toen deed ik "uninstall" en nu gaat ie nog niet weg en heb vanalles gedaan |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
does rechtermuisknop erui en dan staat daar google toolbar, dan klik je daar op en dna is ie weg;) |
|
Luna Moderator
Hij is weg |
|
Luna Moderator
Ik word beetje gek van Jannick's blog met dat gefluit |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Ik word beetje gek van Jannick's blog met dat gefluit Jij ook al.. kan die jongen niet eens een normaal ding posten |
|
Luna Moderator
Eerst die Elmo.... |
|