Het grote frustratietopic |
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Vertel het liever niet op het forum |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Oke |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Je hebt het toch toevallig niet over mij he? Sorry dat ik zo enthousiast reageerde op Joey's aanwezigheid |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Enkie, nee heb het niet over leden meer over mensen in het algemeen |
|
Luna Moderator
Ik ben gefrustreerd door iets wat er vanmorgen gebeurd is |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ben gefrustreed vanwege die jongen... |
|
Luna Moderator
Mannen ..... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Vrouwen |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Onzijdigen |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Beide zijdigen |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
3 zijdigen: man, vrouw en onzijdig |
|
nietmeer
|
Woensdag hebben we lekker bij de chinees gegeten met m'n collega's. Was erg lekker, totdat het zondag werd... zijn we met z'n 7en ziek.... lekker hoor die chinees... Nou moet ik bloedprikken (help?) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Muaddhib: Woensdag hebben we lekker bij de chinees gegeten met m'n collega's. Was erg lekker, totdat het zondag werd... zijn we met z'n 7en ziek.... lekker hoor die chinees... Nou moet ik bloedprikken (help?) Kleine kans dat het door de Chinees komt. Voedselvergiftiging is tot maximaal 36 uur later dat het zich openbaart. |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
*zucht.. waarom kan nou nooit eens ALLES goedgaan * |
|
Zwelgje Erelid
WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
tja... het leven is als een L.L, lang en hard (zei mijn leraar engels altijd) |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
..dat al dat water wat in de lucht hangt altijd op MIJN hoofd valt als het regent..en dan is het ook nog ijssskoud..snotter |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote LuckyMe: Quote Muaddhib: Woensdag hebben we lekker bij de chinees gegeten met m'n collega's. Was erg lekker, totdat het zondag werd... zijn we met z'n 7en ziek.... lekker hoor die chinees... Nou moet ik bloedprikken (help?) Kleine kans dat het door de Chinees komt. Voedselvergiftiging is tot maximaal 36 uur later dat het zich openbaart. intersmaakpapilbloedvatwandcelruimte verhuurd aan de verkeerde smaak beheerder.. |
|
nietmeer
|
@LuckyMe: het is ook geen voedselvergiftiging, maar een voedsel infectie... en die kan tot 4 weken op zich laten wachten (in het geval van Campylobacter en drie keer raden waar de symptomen op lijken.... ) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Muaddhib: Laat me raden...Je gaat er Chinees van praten en je huid wordt gelig??? |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
|
|
nietmeer
|
@LuckyMe: hahaha, nee.... @Deekay: die ja... waarschijnlijk... |
|
nietmeer
|
Lady's and Gentlemen, we've got him
't was een Salmonella |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Mijn chef is in gesprek en ik heb spullen van hem nodig... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
In de regen nat geworden, kleding droogt moeilijk - de monteur komt morgen voor ketelonderhoud - en het enigste middel dat werkt verkocht op marktplaats
En over 4uur een bespreking |
|
nietmeer
|
Grmbl, Waarom doen die *** bacteriën niet gewoon wat ik van ze vraag?!?! Denk ik een makkelijk klusje te hebben, krijg ik er weer iets dat onmogelijk is uit, waardoor ik weer helemaal moet gaan uitvogelen wat er waar fout is gegaan....
$%#$@%&
en dan heb ik ook nog eens een writersblock, en heb ik ook nog wat glaswerk gebroken... Lekkere dag vandaag
Dat moest ik ff kwijt..... |
|