Knuffeltopic |
Yun Erelid
WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
|
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
NEEEE.... ga alsjeblieft gezellig samen een potje kaarten/yahtzeeen.. maar niet-samen-apart-achter de pc-"gezellig"-posten op wmr... neee, alsjeblieft, take your daughter by her hand and go to the playground or what not.. |
|
amazing_idiot Senior lid
Quote Yun: idiot Wat is daar mis mee? wat is daar mis mee?! "vroeger" gingen gezinnen samen dingen doen als ganzenbord, wandelen op de hei, naar de kinderboerderij.. het doet mij gewoon pijn dat het nu zover gekomen is dat er mensen zijn ( hier dus een vader en dochter ) die matching nick-names hebben, en liever "samen" ( lees: waarschijnlijk allebei op een aparte kamer achter een aparte pc ) berichtjes posten op WMR, ipv het voorgaande te gaan doen .. Voorgaande is MIJN mening, en er kunnnen geen rechten/plichten aan ontleend worden. |
|
Yun Erelid
WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
New generation? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ze zitten niet samen op de pc |
|
amazing_idiot Senior lid
Sorry, daarvoor ben ik te "anders " opgevoed.. ( wandelen.. actief met ouders dingen ondernemen e.d. ) |
|
schepje Lid WMRindex: 1 OTindex: 96 Wnplts: Oss
|
|
|
amazing_idiot Senior lid
Quote Yun: New generation? ik denk het.. * zucht * *wishes he could turn back time* |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Emmertje zei dat jij aan de beurt was |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote schepje: @Luna hoe weet jij dat @schepje LUNA weet écht bijna alles |
|
amazing_idiot Senior lid
Quote Relpa: Quote schepje: @Luna hoe weet jij dat @schepje LUNA weet écht bijna alles o ja? hmmmm..... hoeveel vingers steek ik ..... NU... op? |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@amazing_idiotTen eerste ... jouw mening raakt kant noch wal in dit knuffeltopic ... maak een blog of zo waar je je mening lekker kunt spuien Ten tweede hebben we hier in huis maar één computer met internet, en als mijn dochter hier op WMR wil zijn, dan houd ik dat niet tegen ... WMR is een redelijk veilige omgeving, waar tot nu toe met respect voor elkaar met elkaar omgegaan werd. |
|
amazing_idiot Senior lid
Quote emmertje: @amazing_idiotTen eerste ... jouw mening raakt kant noch wal in dit knuffeltopic ... maak een blog of zo waar je je mening lekker kunt spuien Ten tweede hebben we hier in huis maar één computer met internet, en als mijn dochter hier op WMR wil zijn, dan houd ik dat niet tegen ... WMR is een redelijk veilige omgeving, waar tot nu toe met respect voor elkaar met elkaar omgegaan werd. Daarom is het ook mijn mening, eppo en met het hele internet gebeuren doel ik niet op veilig internetten, maar op minder internetten en meer real-life met je dochter dingen doen ipv beeldscherm staren... ( Nógmaals, MIJN mening ) |
|
nietmeer
|
Ik knuffel Emmertje en Schepje omdat ik het zo leuk vind dat ze allebei op WMR zitten |
|
amazing_idiot Senior lid
Ik knuffel Mikke omdat hij Oh-zo'n-lief persoon is |
|
emmertje Oudgediende
|
@amazing_idiotMijn laatste post in dit topic aan jouw adres, en daarna wordt het weer gezellig ... Quote: maar op minder internetten en meer real-life met je dochter dingen doen ipv beeldscherm staren... Hoe kom je erbij dat ik weinig real-life dingen doe met mijn dochter? Je moest eens weten wat er allemaal nog meer gebeurt buiten WMR om hier thuis. Jij kent mij en Schepje niet, dus nogmaals ... jouw mening is geheel ongegrond. |
|
amazing_idiot Senior lid
Quote emmertje: @amazing_idiotdus nogmaals ... jouw mening is geheel ongegrond. en dáárom, mijn mening... *zucht* snap het dan.. ik vind het altijd gezellig P.S. ik knuffel alle gezellige mensen en wens ze een fijne, en knuffel-volle ( is geen woord, maar toch ) avond toe, ik ga lekker de rest van de avond real-life knuffelen ho, ik lees het even na, en zie dat dit als een "aanval" op emmertje gezien kan worden ( het real-life gebeuren ) Emmer, maak je niet dik, dit is niet de bedoeling... tjooooooo |
|
emmertje Oudgediende
|
Soms wat gezelliger dan anders ... ligt eraan hoeveel idioten online zijn. Maar da's dan MIJN mening |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
nietmeer
|
*duwt Wilders binnen arm bereik van relpa* |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.352
|
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
niemand |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Regie Elkuu Noami m-a Loek Jannick Andreesie Tot vanmiddag (vrijwel willekeurige volgorde, als ik iemand vergeet te noemen is dat geheel onbedoeld ) |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Regie op één |
|