|
nietmeer
|
Ik zit aan de thee Ikke, even geen koffie op de dag voor mij, alleen 1 bak smorgens  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, ik weet het niet, loop anders naar de koffie-o-matic  Maar, maar, ik wil échte koffie  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Ikke: Quote Cee-N-Cee: @Ikke, ik weet het niet, loop anders naar de koffie-o-matic  Maar, maar, ik wil échte koffie  That's the spirit! Lessien!!    |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Hey Dreamertje   Zwager   hoe is ie ? CNC   Hoe staat het leven ? |
|
nietmeer
|
Beetje mug zussie, was weer een rotnacht. Hoest daaro dan met de familie? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Lessien, ach.. ik leef  Ik mis Naomi echt als de pest.. niet normaal.. maar voor de rest gaat het prima  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Goedemiddag allemaal. Alles ok met iedereen? Net even een short break achter de rug en dat is uitstekend bevallen  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
heeeey Bg   |
|
blusgast
Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Hey blusgast, dat is een tijdje geleden   |
|
blusgast
Erelid
|
Quote LessienElensar: Hey blusgast, dat is een tijdje geleden   Ik was al even terug maar ben vanwege alle verwikkelingen van de afgelopen tijd even op vakantie naar Kenia geweest @Pup; las ik nou dat je verhuisd bent? |
|
puppy Erelid
|
@Bg; nee we zijn aan het verbouwen, verhuizen doen we pas als het helemaal klaar is  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote puppy: Bg; nee we zijn aan het verbouwen, verhuizen doen we pas als het helemaal klaar is  Ja dat heb ik de laatste keer ook gedaan. Verder alles ok? Heb wmr wel gemist hoor |
|
puppy Erelid
|
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik jou ook. En onze gesprekken... Maar nu ben je er weer  |
|
nietmeer
|
Voor de wat oudere leden, qua lengte van dagen in het lid zijn, de beste wensen en groeten van Willyowinkie  |
|
puppy Erelid
|
Wat fijn om wat van WW te horen, vroeg me al een poosje af hoe het met hem was |
|
blusgast
Erelid
|
Quote puppy: Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik jou ook. En onze gesprekken... Maar nu ben je er weer  Er is de afgelopen tijd heel veel gebeurd (misschien heb je dat eerder al gelezen) maar ik ben weer back  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Kpuc: Voor de wat oudere leden, qua lengte van dagen in het lid zijn, de beste wensen en groeten van Willyowinkie  Is Beastie al weer boven water? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
puppy Erelid
|
nee om heel eerlijk te zeggen heb ik er niets van mee gekregen... |
|
nietmeer
|
Het gaat prima met hem, in augustus hoopt hij 75 te worden dus dat wordt een feestje  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: Ik ga er weer vandoor, heg nummer 3 moet gesnoeid worden    Ik ga ook, werken  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|