|
nietmeer
|
berniew, geen chocolade fan dan? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
ow jawel  ik smul van chocola Maar umm... tja Oke, ik geef het toe: ik ben ook verslaafd   |
|
nietmeer
|
 ..! |
|
|
gemeen hoor  mij zo onder druk zetten zodat ik dingen ga bekennen  |
|
nietmeer
|
maar dit is toch niet zo erg om te bekennen! is juist goed!  *geeft bernieuw een stukje chocolade* |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote berniew: gemeen hoor  mij zo onder druk zetten zodat ik dingen ga bekennen  typisch vrouwen  |
|
nietmeer
|
|
|
|
Nee... maar nu je weet hoe jij mij dingen kan laten bekennen, kun je er misschien misbruik van maken  *Deelt t stukje chocola eerlijk met staal en casboy en smikkelt t op* |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Over 50 minuten weer werken   |
|
*tovert een doos met repen vanachter de bar vandaan* deze moeten ook nog effe op  |
|
nietmeer
|
hehe, nou k zal lief doen tege je hoor!! Wat is je geheimste geheim? @Casboy, uit welk jaar komen ze? |
|
|
*Gaat tekeer tussen al die repen en is nu misselijk  * @Ikke: daar ben je blij om?  |
|
roelo Erelid
 WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
*eet al de repen op* Nog iets meer te eten?  |
|
|
*fluistert mijn geheimste geheim in t oortje van staal  * nie verder vertellen he  en oops  was verstandig geweest om naar de UHD te kijken voordat ik ze op ging eten  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote berniew: @Ikke: daar ben je blij om?  Leuk werk, prettig gestoorde collega's, ja dus  Ik vind hard werken leuk, omdat ik weet dat ik er wat aan heb  Komend weekend ga ik de laptop ophalen die ik door afgelopen maand heel hard te werken bijeengespaard heb.... Geeft erg veel voldoening  |
|
nietmeer
|
OOee, spannend geheimpje  . K zeg niks;) *geeft berniew een drankje aan waardoor hij niet ziek word door de repen die waarschijnlijk over datum waren* |
|
|
@Ikke: ik snap m  en ik geef je gelijk haha |
|
|
@staal: casboy probeert ons denk ik te vergiftigen met die repen  en vertel je nu mij ook je geheimste geheim?  |
|
nietmeer
|
*fluisterd geheimpje in berniew zn oor* |
|
ze zijn nog van vorige week, en chocola gaat niet al te snel over de datum... dus tast toe  |
|
|
 omg  serieus staal?  *stoot casboy aan en zegt: ik weet lekker een geheimpje van staal... maar ik mag t niet doorvertellen... zal ik t opschrijven?  * |
|
nietmeer
|
Waar is Chocolate eigenlijk Staal?  |
|
Ikke
Oudgediende
Wat dat betreft werk ik liever om iets te kunnen kopen dan dat ik het cadeau krijg  Als ik iets echt graag wil hebben dan ben ik meer dan bereid om daar hard voor te werken... Voor de pc waar ik nu achter zit heb ik anderhalf jaar lang door wind, regen en hagel folders bezorgd en me 3 weken lang 40 uur p/w doodverveeld bij 'n kantoorbaan bij de politie  Maar ik kan nog 'n jaartje genieten van het belastingvrije leven  Nog even genieten van paps en mams die m'n eten, drinken, stroom en internet betalen voordat ik zelf aan de beurt ben  |
|
nietmeer
|
berniew, foei!!!  Kpuc, ze zit niet zo vaak meer op wmr nee, eigelijk helemaal nooit meer. en ik heb haar ook al een paar dagen niet meer gesproken. Dus weet niet waar ze op dit moment is. |
|
nietmeer
|
|
|