|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Daag Loek   @AWD zo ziek als een hond Igor Ik heb ook trostomaatjes. Bij AH vertelde ze me dat ze 5 weken lang zouden bloeien. (Dat was 6 weken terug) In de tussentijd, was er maar 1 klein tomaatje bijgekomen. Maar hij is opnieuw uit gaan schieten en komen er 9 trosjes bij.  Ze hadden beter kunnen vertellen dat ie pas na een week of 5 begint te bloeien. hahaha  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Laatbloeiers  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
OTindex 8686  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Gio van wanneer af ben je offtopic begonnen?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Igor En ook een paar bramenplantjes gehaald  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@C-n-C: Late reactie, maar je bent 'n grote eter als je 1 eetlepel van die linzensoep naar binnen weet te krijgen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke ik ben een groot eter, dus geef maar wat  conficus ik heb nu een pakje sultana koekjes  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, haha, dat tikt aan  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Peter Willemse: Gio van wanneer af ben je offtopic begonnen?  Eh...nooit  |
|
Ikke
Oudgediende
Of mijn oma's erwtensoep vroeger... Heerlijk, precies zoals 't moet: in de volle ketel blijft de soeplepel rechtop staan  Jammie, nu krijg ik zelf honger  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, haha, dat tikt aan  en ik heb het nu op  Ga dadelijk nog wat te eten halen, en meteen wat te drinken  Ik begin mezelf echt raar te vinden(dat was ik al, maar met die honger is het nog erger) |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, waarom ga je niet ff naar een snackboer om een patatje te kopen ofzo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Igor Sorry, Igor ik bedoelde bij de aldi voor 1,95 per drie stuks  |
|
nietmeer
|
Ha, m'n zuipmaatje is terug   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, waarom ga je niet ff naar een snackboer om een patatje te kopen ofzo  Ik ben op vakantie geweest, ik kan geen patat of sla meer zien  Restaurants zijn echt onorgineel.. Maar Duitse restaurants geven wel veel, hier krijg je normaal 1 schnitzeltje met een glaasje bier, In duitsland krijg je een pull bier(o,4 l) met 2 dikke vette schnitzels, jammie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, nederlanders zijn krenten.. bieden nauwelijks service, en het is allemaal erg mager.. Ik erger me er altijd dood aan hoe ze je afzetten.. Ik at samen met Naomi even een hamburger in het cafe'tje in een zwembad.. een hamburger voor 3 euro 30, wat maar een mager broodje was, een hamburger en verder helemaal niks! Mayo moest je apart kopen... Godsamme.. |
|
nietmeer
|
Cootje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
CnC Moet je bij Panache hier zijn, dat is tenminste een goede friettent.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@peter, ik heb op een km afstand van hier ook een hele goede zitten.. Een hamburger speciaal kost welliswaar 5 euro, maar daar krijg je een vers broodje voor, een hamburger die knapperig is van buiten en lekker mals van binnen, een lading uien, tomaat, ei, sla, weet ik het wat nog meer, en zooooo lekker  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Conficus Dan is zelfs McDrek nog beter  (van je vorige post bedoel ik;)) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, dat zeker.. Naomi had een cheeseburger.. Een broodje met een hamburger een een miezerig plakje kaas die je amper proefde  |
|
Ikke
Oudgediende
De McDrek heeft het volgende probleem: Je eet en je eet en je eet je helemaal vol... Dan laat je 'n boer en kun je weer helemaal opnieuw beginnen.... |
|