|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Gevaarlijke streek schoonhoven/bergambacht. Ik zou er niet gaan wonen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@blusgast: ze zeggen het zelf;) Staal: ga zo door, me like @ikky: oke  maar: please, be gentle  |
|
blusgast
Erelid
|
@ Staal; oh nee? Kan wel even langskomen om het te checken. *Pakt duiveluitdrijf kit en gaat aan de slag* |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@blusgast, nee zou ik ook niet doen als ik jou was  Vele schoonhovenaren en bergambachtenaren hebben al te maken gehad met onze evilheid |
|
|
Quote ikky: @blusgast, nee zou ik ook niet doen als ik jou was  Vele schoonhovenaren en bergambachtenaren hebben al te maken gehad met onze evilheid hebben ze het overleefd of zijn ze nog aan t bijkomen?  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@blusgast, dat werkt niet. Je kunt het niet uit ons drijven. Het is een deel van ons, net als gekkigheid. Kun je ook niet bij mensen wegnemen  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote ikky: @blusgast, nee zou ik ook niet doen als ik jou was  Vele schoonhovenaren en bergambachtenaren hebben al te maken gehad met onze evilheid Mij is anders nog nooit wat overkomen en ben toch wel vaak in schoonhoven geweest danwel er doorheen gereden. Het zelfde geldt voor Bergambacht  |
|
nietmeer
|
@blusgast, maar erdoorheen rijden.. dan merk je er toch niks van;) |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Staal: @blusgast, dat werkt niet. Je kunt het niet uit ons drijven. Het is een deel van ons, net als gekkigheid. Kun je ook niet bij mensen wegnemen  Ok ik geef mij over. Bewitch me, please!  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Staal: @blusgast, maar erdoorheen rijden.. dan merk je er toch niks van;) Ben ook wel eens gestopt... |
|
|
@blusgast: misschien ontzien ze de brandweer... aangezien de brandweer hun slachtoffers weer op de been helpt, zodat zij die mensen weer bloot kunnen stellen aan hun evilheid @ikky:in het begin?  Hoeveel tijd heb ik nog oveR?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Bernieuw, tot het moment dat jij niet lief meer gaat doen  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote berniew: @blusgast: misschien ontzien ze de brandweer... aangezien de brandweer hun slachtoffers weer op de been helpt, zodat zij die mensen weer bloot kunnen stellen aan hun evilheid @ikky:in het begin?  Hoeveel tijd heb ik nog oveR?  Jij hebt het door. Dank voor de waardering van de hulpverlenert  |
|
|
@blusgast: uiteraard  mag ik ook een keertje met de spuit spelen? @ikky: ooowwwww....dus ik heb niets te vrezen  |
|
ikky
Oudgediende
|
Bernieuw, blijf je lief dan??  |
|
|
@ikky: umm.... ik beloof niets  maar ik doe mijn best, oke?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Bernieuw, oke, en anders kom je er wel achter   |
|
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
Bernieuw, gewoon lief blijven, en zorgen dat je ons ooit bezig ziet als we evil gaan doen tegen iemand anders  |
|
|
Ow Blend....  ik heb een vrijwilliger nodig voor een experimentje @ikky: oke, leef je uit  ik let wel op  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyJullie doen altijd evil tegen iedereen  |
|
blusgast
Erelid
|
Ik wil wel slachtoffer zijn van jullie evil activiteiten. Wat moet ik daar voor doen? Jullie beledigen of zo? |
|
|
@Blend: tegen mij niet  of ze doen zo evil dat t niet eens meer opvalt dat ze evil doen, wat op zich ook wel evil is... |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, niet altijd  En zeker niet tegen iedereen  |
|