|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nja, dat had ik dus ook  Ik ging de rotonde op terwijl er al 'n auto aankwam die al vlakbij was  En ik had ook 'n vrouwtje over het hoofd gezien. Ze was nog niet op het zebrapad maar ze was wel al bijna aan het oversteken. En dan kom ik aanrijden met 50 km ofzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Dreamer, bij mij ging er niks mis gelukkig, maar ja, als ik iets over het hoofd had gezien dan was t niet fijn afgelopen  Als je schrikt van je eigen gedrag ga je beter opletten  Fouten maken is helaas onvermijdelijk |
|
DreamerTje Oudgediende
Joah nja, ik leer van m'n eigen fouten en ik heb ze ook snel door  Mja, dan probeer je toch weer even je best te doen en helaas gaat dat ook niet altijd want dan gaat er weer wat anders mis en zo gaat het dan door  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik verveel me  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@DreamerTje: oefening baart kunst  Door de rijlessen worden de fouten minder en wordt je getraind om correct te reageren als er dan toch een fout optreedt;) Dus eigenlijk kun je het zo bekijken dat een rijles zonder fouten, geen nuttige rijles is  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote berniew: @DreamerTje: oefening baart kunst  Door de rijlessen worden de fouten minder en wordt je getraind om correct te reageren als er dan toch een fout optreedt;) Dus eigenlijk kun je het zo bekijken dat een rijles zonder fouten, geen nuttige rijles is  Aaah, ik word binnenkort al getest voor m'n examens hoor  Dus dat is het probleem niet, alleen vandaag ging het gewoon wat minder |
|
|
@DreamerTje: zulke dagen heb je  en blijf je ook wel houden, zelfs als je je rijbewijs hebt   |
|
DreamerTje Oudgediende
Dat merk ik dan nog wel  |
|
|
Ja, idd  niet iets om nu al over na te denken  maar autorijden is leuk  haha  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Als je het rijbewijs hebt, begint het echte leren pas  |
|
|
@Blend: wijze opmerking;) komt dat doordat je een jaartje ouder bent nu?  |
|
Blend
Oud Moderator
Helder moment zo nu en dan  Ik ga nu weer even uitrusten om bij de komen van die geweldige inspannende prestatie  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen.... uhhh. middag.. |
|
|
genieen hebben het niet makkelijk  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Blend: Als je het rijbewijs hebt, begint het echte leren pas  Dat weet ik  |
|
Blend
Oud Moderator
Morge Thee  @Berniew De scheiding tussen een genie en een volslagen gek is flinterdun  Ik zit in die scheiding  |
|
|
@Theemonster: goeie middag!!! @Blend: en vandaag komt je genialiteit boven  oke, ik ben benieuwd naar morgen  |
|
|
Beste mensen... ik ga er ook maar eens vandoor  Tis weereens de hoogste tijd om productief te zijn op t werk  Spreek jullie straks nog wel weer  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Jannick · Mijn profiel · Mijn blog · Mijn vriendenlijst · Mijn E-mail (3) · Artikel toevoegen meer...  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Jannick, lekker aan het mailen?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Jep, sinds 13:00 26 berichten ontvangen..   |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
goedenmiddag allen  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik verveel me nog steeds  |
|
Blend
Oud Moderator
@IkkeGa kijken of je al je 16663 reacties terug kan vinden op het forum  Ben je wel ff bezig  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik vraag me af hoeveel schijfruimte 't zou schelen om al mijn reacties te verwijderen  Nee, het hoeft niet in de praktijk uitgeprobeerd te worden  |
|