|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
hallo ikky  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Goeden middag iedereen He lekker voor wie is die taart  $Kzie geen taart)  en waarom zijn jullie bezig slingers op te hangen?  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Staal, okey, moet nog ff kijken of ik volgende week een keer vrij ben, en als dat zo is gaan we samen de stad in  Nu al zin in  |
|
nietmeer
|
@ikky, volgende week moet ik wel veel werken..  maar geloof dat ik disndag en vrijdag vrij ben.. maar in het weekend in ieder geval niet!  |
|
ikky
Oudgediende
|
Staal ik ook niet, moet waarschijnlijk 6 dagen werken, maar weet ik niet zeker  Slecht he??  |
|
nietmeer
|
@ikky nee hoor geeft niet.. k moest gistere ff naar me werk om te kijke wanneer ik nou moet werke.. want alles is veranderd enzo/. echt vaag  maarja |
|
ikky
Oudgediende
|
Staal, werken is ook gewoon stom  Heb echt totaal geen zin in volgende week  |
|
hallo roselien  |
|
nietmeer
|
hehe helemaal met je eens.. maarja joh.. daarna kunne we wel weer lekker gaan shoppe  |
|
Roselien Erelid
|
Heeee  Casboy |
|
ikky
Oudgediende
|
Staal, That's true *money money money*  |
|
nietmeer
|
@ikky, ja dat is altijd handig.. maarja wij vrouwen zijn dan ook weer zo.. van we hebben nu eindelijk wat geld.. laten we het gelijk allemaal opmaken  en dan hebben we nog niks  |
|
ikky
Oudgediende
|
Staal, haha jep, en dat is bij mij nog een tikkeltje erger dan bij jou  |
|
nietmeer
|
@ikky, ja dat weet ik;) haha maar dat geeft niet hoor, k hou toch wel van je   |
|
Roselien Erelid
|
@ iedereeen Het duurt heel lang voor ik de teksten binnen krijg en daardoor is het bijna niet mogelijk te reageren (jammer)  Ik kom later nog weleven kijken of het beter gaat  Tot later  Casboy?? **hug** |
|
nietmeer
|
byebye roselien!!   |
|
doeidoei  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik weet in ieder geval wel dat ik mijn geld en pinpas ver uit de buurt leg van Ikky, want voor je het weet is alles op  |
|
nietmeer
|
@Blend, maar je weet toch.. wij zijn evil  we vinden altijd wel een manier.. moehahaha |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, ik weet je pincode niet, dus aan je pinpas heb ik sowieso niet zo heel veel En je geld zou ik nooit stelen, hoe evil ik ook ben  |
|
Blend
Oud Moderator
Staal Zit jij nu ook al achter mijn geld aan???  |
|
nietmeer
|
@Blend, haha nee hoor!  wees maar gerust!! |
|
Binnenkort op WMR: Pinpasfraude op WMR  |
|
Blend
Oud Moderator
Staal Gelukkig  Anders bleef er wel heel weinig over, als je zo goed als niks ook nog eens moet delen (met Ikky) dan houdt je echt zo goed als helemaal niks over  |
|
toen waren we allemaal even uitgeluld  |
|