|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Jannick..  |
|
nietmeer
|
|
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
@ Ron deze ken ik niet  Maar ik moet dan ook meteen zeggen dat ik al sinds 1980 geen muziek meer gehoord heb. Ik kom pas nu weer tot leven lol  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hoi cootje..   |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nou nou, niet zo bot doen tegen Cootje..   |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Positavelty!   |
|
nietmeer
|
Quote positivily: savonds iedereen     Hey, ben je ook weer eens aanwezig ? Quote Cee-N-Cee: Hoi cootje..   Waarom the grumpy face? |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@rose, struin m'n blog maar eens af, daar staat genoeg... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@ C&C: Okee... |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Hoi Positavelty!   de wie @CooT.k ben er meestal maar dan ben jij er niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Hai posi  |
|
nietmeer
|
@ Posi: Normale mensen werken overdag  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: @ Posi: Normale mensen werken overdag  en ik werk wanneer het mij uitkomt   |
|
Jannick
Oudgediende
Pstvlosiiy!!!!!! .. Oke, ik spoor niet  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Pstvlosiiy!!!!!! .. Oke, ik spoor niet  de wiewie  |
|
nietmeer
|
Explosivily |
|
Roselien Erelid
|
Quote RonHunter: @rose, struin m'n blog maar eens af, daar staat genoeg... Ga ik doen  Ken je deze Ron  ff plagen  http://nl.youtube.com/watch?v=M6YNt0QVgDU |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Cootje68: @ Posi: Normale mensen werken overdag  Nei hoor, zit thuis in de ziekenwet  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote Cootje68: @ Posi: Normale mensen werken overdag  Normale mensen werken nooit, wij zijn zo gek om iedere dag voor J.L te gaan werken terwijl we meer dan 99% van de aarde nog nooit hebben gezien.......   |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Quote Cootje68: @ Posi: Normale mensen werken overdag  Nei hoor, zit thuis in de ziekenwet  Uitzonderingen daargelaten, Peter  |
|
Roselien Erelid
|
Quote RonHunter: Quote Cootje68: @ Posi: Normale mensen werken overdag  Normale mensen werken nooit, wij zijn zo gek om iedere dag voor J.L te gaan werken terwijl we meer dan 99% van de aarde nog nooit hebben gezien.......   Kijk schop maar eens goed tegen deze maatschappy en zijn stomme beperkende regels ik ben het ook zat!! En aanschoten lolJe raakt een zeer punt Cootje |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben officieel mentaal ziek nu  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Explosivily Leef jij ook nog?  |
|