|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@tom: betaalt dat goed??  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik weet niet, maar die andere vent van die universiteit kwam alijd op tv bij klokhuis   |
|
|
mm... kwam me al ergens bekend van voor  Maar daar was t dus van  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zooo, ik ben ook weer schoon er ruik weer fris  |
|
ToMxlr
Erelid
|
hang je nu met twee wasknijpers te drogen Thee?  |
|
Theetje
Oudgediende
nee, gelukkig niet, dat lijkt me een behoorlijk pijnlijke ervaring..
wow, het is al half 4, ik heb het gevoel dat het 11 uur is.. |
|
|
haha  gelukkig dat t al half 4 is  als het nog maar 11 uur dan zou ik gek worden  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: nee, gelukkig niet, dat lijkt me een behoorlijk pijnlijke ervaring..
wow, het is al half 4, ik heb het gevoel dat het 11 uur is.. ken het gevoel.., zeker laat opgestaan en niet veel gedaan vandaag?;) |
|
Theetje
Oudgediende
@tom; om 2 uur het bed uitgekomen.. en eigenlijk nog helemaal niets gedaan, behalve ontbeten en gedouched...  |
|
ToMxlr
Erelid
|
mar ik ga even er van tussen, tot strakjs  |
|
|
@tom: spreek je!!! En veel plezier  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: @tom; om 2 uur het bed uitgekomen.. en eigenlijk nog helemaal niets gedaan, behalve ontbeten en gedouched...   mooi leven  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: @tom; om 2 uur het bed uitgekomen.. en eigenlijk nog helemaal niets gedaan, behalve ontbeten en gedouched...   mooi leven  dat heet vakantie in Wijhe  Vooral ook omdat Kriebeltje deze week vrij is  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: Quote ToM_xlr: Quote Theemonster: @tom; om 2 uur het bed uitgekomen.. en eigenlijk nog helemaal niets gedaan, behalve ontbeten en gedouched...   mooi leven  dat heet vakantie in Wijhe  Vooral ook omdat Kriebeltje deze week vrij is  ^^ dat had ik al geraden  , maar nu ben ik echt pleite, toedels  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
Theetje
Oudgediende
ik heb al sinds 30 mei vakantie  |
|
|
*snik* vakantie  nog tot 1 september wachten  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: ik heb al sinds 30 mei vakantie  Ik heb vanaf zaterdag geen vakantie meer   |
|
|
@ikky: Waarom is je vakantie dan al afgelopen?  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Berniew, omdat ik vanaf zaterdag 5 of 6 dagen per week ga werken. Had 3 weken vrijgenomen van mijn werk, zodat ik 3 weken vakantie had. Maar vanaf zaterdag zijn die 3 weken over  |
|
|
@ikky: niet verdrietig zijn!! denk eens aan die enorme berg geld die daarmee binnenkomt  dan kun je shoppe!!  Maara, waar werk je? |
|
ikky
Oudgediende
|
@berniew, das ook weer waar Ik werk in de Spar, een kleine supermarkt  Normaal alleen op zaterdag, maar in de vakantie dus meer  |
|
|
@ikky: de spar ken ik  kwam ik vroeger langs met de bus  maar dat zal vast een andere zijn Maar is het wel leuk werk om te doen dan?? |
|
ikky
Oudgediende
|
berniew, ja hoor, ik moet het meest achter de kassa zitten, maar ik mag ook af en toe vakkenvullen  En heb leuke collega's, dus heb het opzich wel naar mijn zin  Je mag wel een keer langskomen als ik moet werken  |
|
|
@ikky: ow, dus t is geen drama dat je werken moet  en oke, it's a deal  ik wil gerust langskomen als je werkt  kom ik bij jou aan de kassa afrekenen  krijg ik dan ook korting?  |
|