|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Vochtig...uhmm ...wat bedoel je  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Anna?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Giovanni: CNC kontloos  Ja! Hoe kan ik nou mijn reet vegen na het toiletteren  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Vochtig...uhmm ...wat bedoel je  Jij bent altijd nat anders.. je praat wel nat |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
CNC bidet.  Luna toiletpapier.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: CNC bidet.  Luna toiletpapier.  bidet, dat is toch zo'n kontwasser.. zo'n kraantje dat recht omhoog in je gat spuit toch? Dat voelt zo eng  |
|
Luna
Moderator
Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: CNC bidet.  Luna toiletpapier.  bidet, dat is toch zo'n kontwasser.. zo'n kraantje dat recht omhoog in je gat spuit toch? Dat voelt zo eng  Nee,hoor...is niet eng  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Jannick: Anna?  ja?? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Kietelt lekker onder je ballen.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Jannick: Anna?  ja?? Vochtig  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Luna, ik vind van wel.. Ik was eens in italië, bij een gastgezin in huis.. En ik moest even een stempel drukken in de plee.. Dus ik ging.. Maar het viel niet mee, want het toiletpapier raakte op  En in geen velde of wege een nieuwe te herkennen... Toen zag ik naast me, dat ding... zo'n reetspoeler... Na wat wikken en wegen toch maar mn billenpartij er boven gehangen.. god dat is zo'n rotgevoel.. dat water  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Whahahhahaha  Die CnC, 'n reetspoeler |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Jannick: Anna?  ja?? Hoi  Weet iemand of er verslavingsgevallen zijn van het spel SuperTux?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Dreamer, die italianen zijn echt gek in hun hoofd.. de toiletten in de schoolgebouwen daar zijn ook zo mooi.. een gat in de grond  Geen urinoir, nee, gewoon een gat in de grond  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
CNC ging naar de WC, kwam terug met zijn billen nat, want handdoek was ook op.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@ Beumer-Ken ik niet.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: CNC ging naar de WC, kwam terug met zijn billen nat, want handdoek was ook op.  Ik ben vergeten hoe ik me billah heb afgedroogd eigenlijk  |
|
Jannick
Oudgediende
********** zegt (20:11): ik wil met ******** een spel spelen op msn maa lukt niet omdat er een ActiveX-objecten of wat ontbreken*-) ********** zegt (20:11): weet jy wat ik moet doen ;f -- Jannick  Anouk 3 I love you!  zegt (20:11): Internet Explorer opstarten en ActiveX installeren?;f |
|
Giovanni
Oudgediende
|
CNC maar gelukkig heb je de foto's nog.  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Dreamer, die italianen zijn echt gek in hun hoofd.. de toiletten in de schoolgebouwen daar zijn ook zo mooi.. een gat in de grond  Geen urinoir, nee, gewoon een gat in de grond  Gadver  |
|
Luna
Moderator
Hebben Italianen ook een gat..ik dacht alleen de Fransen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Luna: Hebben Italianen ook een gat..ik dacht alleen de Fransen  Noh, nederlanders en andere hebben ook 'n gat hoor  |
|
Luna
Moderator
Nja, ik lees net hoe stom ik dat weer wegzet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo, ik zit weer comfortabel op m'n native resolution  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Nja, ik lees net hoe stom ik dat weer wegzet  Echt een luna opmerking  Quote Giovanni: CNC maar gelukkig heb je de foto's nog.  Oh, eh..  |
|