|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Cnc; dan was ik echt heel boos op haar geworden.. Maar nu heb ik gewoon naar niets gezegd.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@TheE, waarom heb je er niks van gezegd? als je niet aangeeft dat haar gedrag niet door de beugel kan dan zal ze dat gedrag niet afleren.. of het moet een ongelukje zijn geweest |
|
Theetje
Oudgediende
@Cee-N-Cee; ach.. ik wil haar niet boos maken, ze is nu ook al weer naar haar vriend toe... Dus ik zal de bende wel opruimen, lege frisdrank flessen in de kamer, as op de bank, afwas die blijft staan, overal liggen chipskruimels.. Ze heeft een hele koektrommel opgegeten en ongeveer 1 heel brownie, 2 zakken chips, 3 flessen frisdrank, 20 poffertjes en dat in 2 dagen.. En dan nog gewoon eten enzo.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, hoe oud is ze? En sinds wanneer typ je mijn naam voluit   |
|
Theetje
Oudgediende
@cnc; zo beter? En ze is nu 16.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: cnc; zo beter? En ze is nu 16.. Het was maar een vraag  Als ze 16 is dan mag je haar best een beetje achter de vodden zitten.. ik lever ook commentaar op mijn vader en broertje, ik ben namelijk in vrij veel gevallen een drijfveer om iets op te ruimen in dit huis, als ik geen commentaar lever op hun gedrag dan is het hier binnen no time een bende.. Ik kwam maandag terug uit Den Bosch, en t was hier een troep  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Biertje? |
|
nietmeer
|
Doe maar een kom zoethoutthee  |
|
Jannick
Oudgediende
Kpuc? Ben je wel goed bij je hoofd? Geen bier?   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Doe maar een groot glas ijskoude Fanta  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Koffie |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Doe mij maar een whiskey  |
|
Blend
Oud Moderator
@puppyKijk dat zijn bestellingen in me morge   |
|
nietmeer
|
Geen bier  Thee, gisteravond was t gezellig en t bier was lekker, nu even bijkomen, Kpuccie wordt ook een dagje ouder  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Blend: @puppyKijk dat zijn bestellingen in me morge   Kan wel even een shot gebruiken  |
|
Theetje
Oudgediende
oew, ik ben even een heel erg gevuld ei aan het maken  # eieren, halve tomaat, kwart gele paprika, heel stuk komkommer en blokjes kaas.. zo maar even een pan zoeken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Geen bier  Thee, gisteravond was t gezellig en t bier was lekker, nu even bijkomen, Kpuccie wordt ook een dagje ouder  Iedereen wordt elke dag een dagje ouder.. ik zat me te bedenken dat ik over 10 jaar alweer bijna 30 ben  |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Dat getal is bij mij nog eerder bereikt. Ik wilde eigenlijk blij zijn, maar zit nog te twijfelen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, ach, wees blij, de zon schijnt..  |
|
Theetje
Oudgediende
zooo, ik ga op zoek naar een pan voor mijn ei denk ik... |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Maar ik zit de hele dag binnen  Dus zo blij wordt ik daar niet van  |
|
Jannick
Oudgediende
Waar zullen we het eens over hebben?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: CNC Maar ik zit de hele dag binnen  Dus zo blij wordt ik daar niet van  Moet je arbeiten? |
|
Blend
Oud Moderator
Ja ik moet gewoon werken  school en vakantie zijn woorde die mij nog ergens vaag bekent voorkomen @JannickGeen idee, gooi er eens een goed onderwerp tegenaan  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
hoi  |
|