|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Zuwe: Cas bedankt he , lekker niks is beter dan kraanwater van Vitens  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Casboy: Quote Zuwe: Cas bedankt he , lekker niks is beter dan kraanwater van Vitens  Heb je de rest van Neerlands water al geproeft dan?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Casboy: Quote Zuwe: Cas bedankt he , lekker niks is beter dan kraanwater van Vitens  Heb je de rest van Neerlands water al geproeft dan?  nee, eigenlijk niet  |
|
Quote Ikke: Goeiemorgen  goeiedag  drinken? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cas, dan kun je ook niet zeggen dat het beter is dan de rest  En op welke gronden is het beter? smaak? bacterieën, mineralen?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Casboy: goeiedag  drinken? Koffie  |
|
Quote Cee-N-Cee: Cas, dan kun je ook niet zeggen dat het beter is dan de rest  En op welke gronden is het beter? smaak? bacterieën, mineralen?  wij hebben hier een testsetje waarmee we de pH waarde en hardheid kunnen testen  onze pH waarde was 7,5 en het water was 8 graden DH (duitse hardheid, wat het inhoud moet je mij ook niet vragen). en volgens mij is dat wel een goede combinatie  |
|
Quote Ikke: Quote Casboy: goeiedag  drinken? Koffie  *schenkt een bakkie koffie in* alsjeblieft, koekje erbij? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Jullie water is dus licht basisch.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik ga er maar vandoor, naar een vriendin toe voor haar computer, dus me snel aankleden en ontbijten... Kan iemand anders niet voor me naar haar toe?  |
|
Quote Cee-N-Cee: Jullie water is dus licht basisch.. ja, dat dacht ik ook al... spa blauw daarintegen heeft een pH waarde van 6, het was dus licht zuur  |
|
Quote Theemonster: Ik ga er maar vandoor, naar een vriendin toe voor haar computer, dus me snel aankleden en ontbijten... Kan iemand anders niet voor me naar haar toe?  oeeeeee wat is het probleem, en waar kan ik haar computer vinden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Casboy: Quote Cee-N-Cee: Jullie water is dus licht basisch.. ja, dat dacht ik ook al... spa blauw daarintegen heeft een pH waarde van 6, het was dus licht zuur  Das logisch, want in spa zit koolzuurgas, dat zorgt voor een verzuring van het water.. |
|
Theetje
Oudgediende
@Casboy; iets met het toetsenbord.. en haar comp is bij haar thuis in amsterdam  En dan kan je ook meteen met haar mee boodschappen doen enzo, leuk he?  |
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Casboy: Quote Cee-N-Cee: Jullie water is dus licht basisch.. ja, dat dacht ik ook al... spa blauw daarintegen heeft een pH waarde van 6, het was dus licht zuur  Das logisch, want in spa zit koolzuurgas, dat zorgt voor een verzuring van het water.. zover was ik volgens mij nog niet met scheikunde  we hebben al wel de cola-mentos fontein gemaakt en vuur vastgehouden  |
|
Quote Theemonster: @Casboy; iets met het toetsenbord.. en haar comp is bij haar thuis in amsterdam  En dan kan je ook meteen met haar mee boodschappen doen enzo, leuk he?  oee, kwestie van schoonmaken of nieuwe kopen! hebben ze in A'dam ook een Burger King? |
|
Theetje
Oudgediende
@Casboy; volgens mij hebben we in amsterdam wel een stuk of 10 burger kings.. en de aansluitingne kloppen niet , dus schaanmaken heeft geen nut  |
|
Quote Theemonster: @Casboy; volgens mij hebben we in amsterdam wel een stuk of 10 burger kings.. en de aansluitingne kloppen niet , dus schaanmaken heeft geen nut  wááát! paradijs! hier in de achterhoek is de dichtstbijzijnde burger king in arnhem, en dat is 3 kwartier met de auto  |
|
Theetje
Oudgediende
dichtsbijzijnde bij mijn huis is 15 minuten met de fiets..  |
|
Quote Theemonster: dichtsbijzijnde bij mijn huis is 15 minuten met de fiets..  jaloers jaloers jaloers!  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
In Veenendaal dacht ik ook, een burgerking |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
Casboy
enschede is de dichtstbijzijnde
en die is goed!!!
|
|
Quote Zuwe: In Veenendaal dacht ik ook, een burgerking jup, daar ben ik al een keer geweest  en in die van schiphol, utrecht centraal en Newark International Airport  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Zucht.. de beste hamburgers maak je zelf hoor  |
|