|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@tom, ik heb geen ervaring met schurft, wil het graag zo houden. Rubber shoes in motion! @Gg, gelukkig maar   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
14 alweer?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus.. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
niet mijn afdeling, Cee, daarvoor moet je bij Naomi zijn  |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
Heey dreamer   |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus.. dit is zoizo wel spammen  |
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ToM_xlr: niet mijn afdeling, Cee, daarvoor moet je bij Naomi zijn  Naomi heeft nergens last van  ja, 14 alweer...  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @tom, ik heb geen ervaring met schurft, wil het graag zo houden. Rubber shoes in motion! Gg, gelukkig maar   I lost a bomb, do you have it? |
|
DreamerTje Oudgediende
Zoow, even wat zeggen hea! Van te weinig douchen krijg je echt géén schurft.. Ik heb 't ook gehad, echt zooo irritant. Iedereen moest worden in gesmeerd met zalf ofzo zodat ik niemand besmette. Waarschijnlijk heb ik het opgelopen doordat ik bij m'n tante in bed sliep ofzo. Maar goed, dat jeukt echt heel erg!!
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@tom, The mind is quicker than the eye |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje:
Zoow, even wat zeggen hea! Van te weinig douchen krijg je echt géén schurft.. Ik heb 't ook gehad, echt zooo irritant. Iedereen moest worden in gesmeerd met zalf ofzo zodat ik niemand besmette. Waarschijnlijk heb ik het opgelopen doordat ik bij m'n tante in bed sliep ofzo. Maar goed, dat jeukt echt heel erg!!
I know, t was alleen maar onzin Dreamer  *shit, mezelf veraden, mijn reacties zijn dus niet altijd nuttig;)* |
|
ik ga doeii  spam ze |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
ToMxlr
Erelid
|