|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@tom, ik heb geen ervaring met schurft, wil het graag zo houden. Rubber shoes in motion! @Gg, gelukkig maar   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
14 alweer?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus.. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
niet mijn afdeling, Cee, daarvoor moet je bij Naomi zijn  |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
Heey dreamer   |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus.. dit is zoizo wel spammen  |
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ToM_xlr: niet mijn afdeling, Cee, daarvoor moet je bij Naomi zijn  Naomi heeft nergens last van  ja, 14 alweer...  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @tom, ik heb geen ervaring met schurft, wil het graag zo houden. Rubber shoes in motion! Gg, gelukkig maar   I lost a bomb, do you have it? |
|
DreamerTje Oudgediende
Zoow, even wat zeggen hea! Van te weinig douchen krijg je echt géén schurft.. Ik heb 't ook gehad, echt zooo irritant. Iedereen moest worden in gesmeerd met zalf ofzo zodat ik niemand besmette. Waarschijnlijk heb ik het opgelopen doordat ik bij m'n tante in bed sliep ofzo. Maar goed, dat jeukt echt heel erg!!
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@tom, The mind is quicker than the eye |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje:
Zoow, even wat zeggen hea! Van te weinig douchen krijg je echt géén schurft.. Ik heb 't ook gehad, echt zooo irritant. Iedereen moest worden in gesmeerd met zalf ofzo zodat ik niemand besmette. Waarschijnlijk heb ik het opgelopen doordat ik bij m'n tante in bed sliep ofzo. Maar goed, dat jeukt echt heel erg!!
I know, t was alleen maar onzin Dreamer  *shit, mezelf veraden, mijn reacties zijn dus niet altijd nuttig;)* |
|
ik ga doeii  spam ze |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
ToMxlr
Erelid
|
@ CnC Kirov Reporting |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Doeg GG  @tom, She's going to blow! |
|
ToMxlr
Erelid
|
doeg GG  |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaah lekker hea  En nou niet gelijk denken van Oh, ze is vies!  Want heb 't gehad dat ik 6 was ofzo  Héééél wat jaren terug dus. Alleen ik krab nog steeds m'n benen open  |
|
Jannick
Oudgediende
Wie wilt een ringtone?   |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Wie wilt een ringtone?   heb er al dertig..  |
|
Jannick
Oudgediende
Oke   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Dreamer, je krabt nog steeds je benen open? dat is minder. heb je niet al vele littekens daardoor? @Jannick, als ik een ringtone wil dan pluk ik een liedje van mn pc af en zet em op mn telefoon  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Jannick: Wie wilt een ringtone?   heb er al dertig..  Ik win, ik al 80  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje: Jaah lekker hea  En nou niet gelijk denken van Oh, ze is vies!  Want heb 't gehad dat ik 6 was ofzo  Héééél wat jaren terug dus. Alleen ik krab nog steeds m'n benen open  omdat het jeukt? heb dat ook op mn rug, ze hebben daar ooit wat weggesneden, en nu jeukt het altijd op dat plekje  |
|