|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Theemonster: ik ga straks denk ik even stomen.. dat is ook een goede oplossing ja, wij hebben nog van die bolletjes die je in een bak heet water moet doen en dan met je hoofd erboven hangen, heerlijk is dat  |
|
nietmeer
|
@Cas: Je bedoeld Rhinocaps? Haha, dan moet ik altijd aan een neushoorn denken  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik kan niet stomen, gevoel dat ik gelijk stik  Sauna ga ik ook nooit in eigenlijk.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik hoop alleen dat het vrijdag wel over is.. Anders is het zo zielig voor Kriebeltje, dan moet hij naast een snurkede mij slapen  |
|
op 't potje staat: Dampo Inhalatiecapsules. Buiten het bereik van kinderen houden. Tenminste houdbaar tot: 10-2004. Oeps  |
|
Luna
Moderator
Stuur wel oordopjes op  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Arme ik  |
|
nietmeer
|
@ Luna, Ik ben één keer in een sauna geweest. De stoom en het warm worden vond ik heerlijk, maar toen die koude douche kwam ben ik gelijk uit de sauna gesprongen! |
|
Theetje
Oudgediende
Ow, ben jij er ook Kriebeltje?  Ik had je niet gezien en je bent niet op msn  |
|
Luna
Moderator
Ik ben nog nooit in een sauna geweest.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jarinka: @ Luna, Ik ben één keer in een sauna geweest. De stoom en het warm worden vond ik heerlijk, maar toen die koude douche kwam ben ik gelijk uit de sauna gesprongen! Mietje  Dat had Naomi nou ook toen we in de sauna zaten  Die wist niet hoe snel ze naar buiten moest komen, hahahahaha. Gelukkig heeft de sauna bij haar thuis die functie niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Ik ben nog nooit in een sauna geweest.. Ik nu 3 keer  Is best lekker, je gaat alleen zweten als een otter  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Theemonster: Ow, ben jij er ook Kriebeltje?  Ik had je niet gezien en je bent niet op msn  Jij ook niet  Raar is dat he  |
|
Theetje
Oudgediende
Sauna ben ik volgens mij 1 keer ingeweest, toen ik 10 was ofzo.. niet naakt natuurlijk  Was wel lekker  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Quote Theemonster: Ow, ben jij er ook Kriebeltje?  Ik had je niet gezien en je bent niet op msn  Jij ook niet  Raar is dat he  ja he?  |
|
nietmeer
|
Ik vind Sauna heerlijk  Je bent daarna altijd zo lekker loom  |
|
in Turkije zijn we naar een Hamam geweest, dat is pas lekker! ga je eerst de Sauna in en daarna kraag je een turkse massage met zeep. heerlijk! terug naar 't hotel is je huid fluweelzacht  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik ben nu in een IR-sauna geweest (werkt perfect tegen spierspanningen) en in een turkse stoomsauna (goed voor de huid  ) |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Kriebeltje: Arme ik  |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
|
|
nietmeer
|
@ Theemonster, Ik ben er ook maar 1 keer in geweest, ook rond mijn tiende...
@ CNC, Maar ik douche altijd wel behoorlijk koud! En vorig jaar heb ik in de meivakantie in de Noordzee gezwommen, en dit jaar al een paar keer op strand Horst, terwijl het regende en er woedende zwanen achter je aan zaten! |
|
Quote Goodgirl: ik ga even eten doeii !!     eet smakelijk  |
|
nietmeer
|
Ja, veel (vr)eetplezier! |
|
Theetje
Oudgediende
Ik wil ooit nog een keer naaktnachtzwemmen, lijkt me zo onwijs gaaf.. |