|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Casboy hmm mischien wel ik weet het niet  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
het klopt misschien, én het rijmt  |
|
nietmeer
|
Hoi, ik ben weer terug van het eten! Bleuhhhgggggg...  |
|
hoihoihoi  Quote: Beste Casboy,
Bedankt voor uw bijdrage aan WaarMaarRaar.nl, vanaf 24-07-07 16:00 is uw artikel met de titel: Hoge nood op de hoogste berg te vinden op WaarMaarRaar.nl weer eentje goedgekeurd  nog 4 artikeltjes om te keuren  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
nietmeer
|
Doei Mier! |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Jarinka: Hoi, ik ben weer terug van het eten! Bleuhhhgggggg...  Wat heb je gegeten dan?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Doei Mier  |
|
dag Mier  |
|
stiltemoment  |
|
nietmeer
|
@ Giovanni, Heel scherp soort vlees met halfkoude gekookte aardappels, en een salade. Ik houd niet zo erg van de combinatie aardappels-salade, dus daarom heeft het zo lang geduurd...  |
|
Quote Jarinka: @ Giovanni, Heel scherp soort vlees met halfkoude gekookte aardappels, en een salade. Ik houd niet zo erg van de combinatie aardappels-salade, dus daarom heeft het zo lang geduurd...  dan bel je toch even de pizzaria?  |
|
nietmeer
|
@ Casboy, Vindt m'n moeder niet goed. Van haar moet ik het gewoon opeten... Quote Mijn moeder: Want het is goed eten, en zonde om het weg te gooien. De arme kindertjes in Afrika zouden hier hartstikke blij mee zijn! |
|
Quote Jarinka: @ Casboy, Vindt m'n moeder niet goed. Van haar moet ik het gewoon opeten... doe het in een papieren zakje, adres&postzegel erop en dan is mams ook weer blij  |
|
nietmeer
|
@ Casboy, Dat vindt ze ook weer niet goed... Moeders    ... Je zou er soep van moeten koken! (En die soep naar de arme kindertjes in Afrika sturen). |
|
Quote Jarinka: @ Casboy, Dat vindt ze ook weer niet goed... Moeders    ... Je zou er soep van moeten koken! (En die soep naar de arme kindertjes in Afrika sturen). als ik iets noooooit op zou sturen dan zijn 't wel frikandellen  die hou ik lekker zelf   |
|
alweer stiltemoment  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
maar 5 minuten.. soms is het een uur stil.. dat is het voordeel van het feit dat dit een forum is en geen chatroom.. |
|
nietmeer
|
Daar was ik weer  ! Heb even een artikeltje over een kwallenplaag in Spanje ingestuurd, hopelijk wordt-ie geplaatst  ! |
|
Quote Theemonster: maar 5 minuten.. soms is het een uur stil.. dat is het voordeel van het feit dat dit een forum is en geen chatroom.. beide toch  slowchat  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nee, het is een forum, expres geen chat.. volgens mij.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
MSN is chat. Dit is gewoon het cafe.  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
Jammer, m'n artikel wordt niet geplaatst  ... Quote Bericht aan Jarinka: Kwallenplaag in Spanje niet toegevoegd aan WaarMaarRaar.nl omdat:
het wmr peil net beneden NAP ligt. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Goeiemorgen wandelaar  |
|