|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
Quote Naaoomii: @ Cee, nouh, jammer dat jij niet zwart bent  does the size count.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Quote Loek: Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Ceeh, nouh, fijn, dankjeh..  Lieverd, jij bent perfect.. Alleen jammer dat je niet zwart bent  je wilt cker van die dikke negeninne lippen hè cee   Van die lekkeerrrrre dikkuh lippuh!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Loek: Quote Naaoomii: @ Cee, nouh, jammer dat jij niet zwart bent  does the size count.. I did'nt/didn't say that  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: Quote Loek: Quote Cee-N-Cee: [quote=Naaoomii]@ Ceeh, nouh, fijn, dankjeh..  Lieverd, jij bent perfect.. Alleen jammer dat je niet zwart bent  je wilt cker van die dikke negeninne lippen hè cee   Van die lekkeerrrrre dikkuh lippuh!  [/quote]en billen. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
gosh er zijn ook blanke meiden met dikke lippen en dikke billen alleen jullie mannen zien dat niet |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Gio, lekkere dikkuh billuhhh! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mier: gosh er zijn ook blanke meiden met dikke lippen en dikke billen alleen jullie mannen zien dat niet Ik hoef geen dikke billen, die zijn meestal lelijk  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Mier dat weet ik. Maar wordt nu eenmaal met negers geassioseerd. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Mier: gosh er zijn ook blanke meiden met dikke lippen en dikke billen alleen jullie mannen zien dat niet Zeg ze maar waar het op staat Mier!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
CNC bubblebutts.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Mier dat weet ik. Maar wordt nu eenmaal met negers geassioseerd. Als je een zitvlak van een oceaanstomer hebt dan ben je in 99% van de gevallen neger, of gewoon enorm vet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: CNC bubblebutts.  Als het schip vergaat, zoek dan een zwarte vrouw op  |
|
Mier Oudgediende
@ Cee nou er zijn ook blanke meiden met dikke lippen @ Gio ja dat weet ik maar toch er zijn blanke meiden met dikke lippen en billen @ Naomi ja dat doe ik al  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: CNC bubblebutts.  Als het schip vergaat, zoek dan een zwarte vrouw op  Ehm, ik mag hopen voor jou mannetje, dat je met dat schip, het niet over mij hebt  EDIT: Oh verkeerd gelezen  Had gelezen: Als het schip vergaat, zoek ik..  @ Mier, I know  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: CNC bubblebutts.  Als het schip vergaat, zoek dan een zwarte vrouw op  Ehm, ik mag hopen voor jou mannetje, dat je met dat schip, het niet over mij hebt  Hahahaha, zo kan je het ook bekijken  Maar nee, dat bedoelde ik niet  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
Quote Mier: @ Cee nou er zijn ook blanke meiden met dikke lippen @ Gio ja dat weet ik maar toch er zijn blanke meiden met dikke lippen en billen @ Naomi ja dat doe ik al  je valt in de herhaling in 1 post  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, ja, dat merkte ik ook al, alleen viel het kontgedeelte weg  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik moet poepe! |
|
Mier Oudgediende
@ Loek nou en gaat om het idee |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Van toblerone naar billen.  Wat een niveau weer.  Iedereen moet zn billuh opladen! |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Jannick: Ik moet poepe! Veel plezier.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Kleine tietjes moet poepen en ik moet naar bed. Fijne avond nog  *boink*  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Jannick: Ik moet poepe! Veel plezier.  Ruim je wel de rommel op als je klaar bent? de emmer staat in de hoek.. De wc zit nog steeds verstopt... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Kleine tietjes moet poepen en ik moet naar bed. Fijne avond nog  *boink*  Oke, droom maar fijn over grote billah!  |
|