|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Theemonster: weet je wat lekkere wijn is? Canei  mwah... iets te bitter naar mijn smaak. heb gisteren een hele lekkere dessertwijn bij de AH gehaald. die is echt lekker. alleen weet ik de naam niet meer. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hmm.. en niet toevallig de fles nog ergen? is hou namelijk ook wel heel erg van zoete witte wijn die licht bruist  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Bier bruist toch ook?   |
|
Theetje
Oudgediende
Bier is ook erg lekker, maar ik kan ook genieten van een lekker wijntje..
|
|
Zwelgje Erelid
Quote Theemonster: hmm.. en niet toevallig de fles nog ergen? is hou namelijk ook wel heel erg van zoete witte wijn die licht bruist  ik heb thuis nog 3 kwart fles staan! Quote Blend: Bier bruist toch ook?   bah... een roze biertje gaat nog als het heet is buiten. anders liever een zoete witte wijn of een smirnoff... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemiddag  |
|
Theetje
Oudgediende
Oew, kan je mij dan de naam doorgeven? dan ga ik hem ook een keer proberen  |
|
Blend
Oud Moderator
Zaterdag ook 2 verschillende wijntjes gedronken, zal eens kijken of ik nog achter de naam kan komen. Was wel rozé. Is dat ook goed Thee?  |
|
Theetje
Oudgediende
Tuurlijk  Alleen rode wijn vind ik niet lekker.. Maar ik heb nu wel heel veel zin in champagne  |
|
Zwelgje Erelid
middag Ikke.
Tuurlijk THee! anders kom je een keer bij mij en drinken we een hele fles ervan leeg. |
|
Zwelgje Erelid
Quote Theemonster: Tuurlijk  Alleen rode wijn vind ik niet lekker.. Maar ik heb nu wel heel veel zin in champagne  de wijn die ik nu thuis hebt, is iets zoeter dan champange, maar even lekker! (mits je de wijn met een goede kwaliteit champange vergelijkt...) |
|
Ikke
Oudgediende
En het gaat weer eens over drank  Zuiplappen  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik had laatst samen met Kriebeltje een erg lekkere chamapagne, en ik heb hier nog een roze champagne staan  die is voor vrijdag  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Ikke: En het gaat weer eens over drank  Zuiplappen  nou ja zeg....  zoveel drink ik nu ook weer niet. meestal 1 fles wijn/smirnoff per maand. vaak nog minder! |
|
Ikke
Oudgediende
Ik drink helemaal niks, vaak nog minder  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik drink eigenlijk alleen maar bier als ik bij Kriebeltje ben, en wijn drink ik sowieso amper, alleen als ik er echt zin in heb.. En voor de rest zo nu en dan (1 keer in de 2 a 3 maanden) een cola martini (vaak worden dat het 3  ) |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik drink niet, ik zuip  Nou, da's niet helemaal waar. Ik drink ook weleens water. |
|
Blend
Oud Moderator
De Mexicaan Ik drink niet meer. Ook niet minder  Elke dag dronken is ook en geregeld leven;) En ken ik er nog wel een paar  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote de Mexicaan: Ik drink niet, ik zuip  Nou, da's niet helemaal waar. Ik drink ook weleens water. jaaaaaaaaa water  mijn favoriete drankje  |
|
Blend
Oud Moderator
I don't have a drinking problem, I drink, I get drunk, I fall down. No problem  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Blend: I don't have a drinking problem, I drink, I get drunk, I fall down. No problem  I have a drinking problem: I have 2 hands to hold my glasses with, but 1 mouth   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
NAAOOOMMMIIII!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: NAAOOOMMMIIII!  Haalloo schattt  Hoi  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |