|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Jannick: Ich gehe wehr, ciao   doeidoei  geniet nog van je kipsaté  |
|
nietmeer
|
heeft jannick kipsaté?  |
|
nietmeer
|
@ Thee, Heb je nog niet gegeten? @ Jannick, Doeidoei, doe de groeten aan je moeder  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
neuh, heb ook nog geen trek.. |
|
nietmeer
|
Ik ga een ijsje halen bij de ijssalon hier in de buurt tot zo  |
|
Quote Mishatje: heeft jannick kipsaté?  jaaa vanmiddag wel... hebben we bolletjes met kipsaté gegeten  |
|
nietmeer
|
@ Thee, Ik heb een uurtje geleden gegeten, normaal gesproken eten we rond 18:00 of 18:15, en nu dus om 18:30. Ik had echt enorme trek! |
|
Quote Jarinka: @ Thee, Ik heb een uurtje geleden gegeten, normaal gesproken eten we rond 18:00 of 18:15, en nu dus om 18:30. Ik had echt enorme trek! [emo-cas]ahhh  wat erg dat je zo'n trek had  maar gelukkig heb je wel wat te eten gehad[/emo-cas] |
|
Theetje
Oudgediende
ik eet normaal ook om een uur of 6, maar nu mijn ouders op vakantie zijn is mijn ritme een beetje van slag  |
|
nietmeer
|
@ Casboy, Mijn moeder is nogal zorgzaam, en dat is altijd erg handig *kucht een paar keer nadrukkelijk* Ik moet altijd mijn eten opeten, zelfs al ben ik twee uur bezig. Quote Mijn moeder: De arme kindertjes in Afrika zouden hier heel erg blij mee zijn, en jij haalt je neus ervoor op! |
|
nietmeer
|
@Jarinka
al eens voorgesteld om het eten op te sturen
|
|
nietmeer
|
Ik heb net lekker kenia-peultjes heel snel gekookt, een kleine 4 minuten in kokend water, afgieten, roomboter erbij, lekker laten smelten en heet worden, een paar flinke scheppen rietsuiker erin kiepen, en dat even op hoog vuur laten doorpruttelen, smikkelig. |
|
nietmeer
|
he kleinzoon niet alles opeten he opa komt er aan |
|
nietmeer
|
@ Hans, Ja, al zo vaak... 't Werkt niet echt, want dan krijg je de volgende reactie: Quote Mijn moeder waartegen ik net heb gezegd dat ze het eten moet opsturen naar de arme kindertjes in Afrika: Je eet het gewoon op, hoor! Niet zeuren! |
|
nietmeer
|
Matusjka pravde  |
|
Quote Jarinka: @ Hans, Ja, al zo vaak... 't Werkt niet echt, want dan krijg je de volgende reactie: Quote Mijn moeder waartegen ik net heb gezegd dat ze het eten moet opsturen naar de arme kindertjes in Afrika: Je eet het gewoon op, hoor! Niet zeuren! moeders.......  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Matusjka pravde  tuurlijk |
|
nietmeer
|
@ Kpuc, Eh... ja... Gezondheid! Gaat alles verder goed  ? @ Casboy, Helaas heb ik ruime ervaring met dat soort dingen... |
|
Quote Jarinka:
@ Casboy, Helaas heb ik ruime ervaring met dat soort dingen... ik ook hoor  always look on the bright side of life  |
|
nietmeer
|
@ Casboy, Je hebt trouwens wel erg veel nieuwe artikels! Mijn eerste artikel komt morgen trouwens om 12.00 op WMR te staan, over een man die 100 kilometer te hard rijdt! |
|
Quote Jarinka: @ Casboy, Je hebt trouwens wel erg veel nieuwe artikels! Mijn eerste artikel komt morgen trouwens om 12.00 op WMR te staan, over een man die 100 kilometer te hard rijdt! super  is er alwéér een nieuw artikeltje van mij? |
|
nietmeer
|
Jarinka. Jawel, t gaat prima hier, Joep ligt op schoot te knorren, ik zit aan een lekker koekje te knabbelen, njahh, 1, meerdere op rij he. maar verder gaat t wel, en met jou dan? |
|
Theetje
Oudgediende
zooo, mijn eten achter de kiezen, zo maar een toetje nemen.. Gestoofde peertjes,  alleen wel uit een potje   |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoi is hier nog wat te beleven  |
|
Quote Mier: hoi is hier nog wat te beleven  nee  |
|