|
nietmeer
|
Goeiemorgen Jarinka, hoe gaat het vandaag? |
|
nietmeer
|
Goed, net zoals gisteren... en eergisteren... en eereergisteren... Ik verveel me |
|
nietmeer
|
Het lijkt wel of ze allemaal nog slapen  Wat rustig! |
|
nietmeer
|
KOFFIE !!! Zou er nou iemand wakker worden? |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: KOFFIE !!! Zou er nou iemand wakker worden? van die herrie van jou wel welterusten |
|
nietmeer
|
Hey Hans  , ga je nu weer slapen? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Cootje Moest je nou zo hard schreeuwen...nu ben ik wakker  Nou ja...als ik dan toch wakker ben, doe mij dan maar een koffie met suiker  |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Cootje Moest je nou zo hard schreeuwen...nu ben ik wakker  Nou ja...als ik dan toch wakker ben, doe mij dan maar een koffie met suiker  geef mij dan ook maar koffie goede morgen   |
|
nietmeer
|
 Hey Lessien  Haha, maar het werkt wel! *Schenkt een paar mokken koffie in* Hoe gaat het nu met je? |
|
nietmeer Erelid
|
Dank je Cootje   Het gaat, kan alleen mijn rechterhand nog niet echt gebruiken  , mag ook vandaag nog niet...morgen mag ik proberen die hand weer iets te belasten, maar nog niet veel...moet het in vijf dagen opbouwen  Goedemorgen hans   |
|
nietmeer
|
Rustig aan dan maar... en laat je maar eens flink verwennen door Elro!  |
|
nietmeer
|
goede morgen lessien heb je je hand geblesseerd |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje Ik doe ook wel rustig aan hoor   Hans Heb een peesschedeontsteking   , gisteren een injectie gehad en mag twee dagen die hand niet gebruiken en dan langzaam weer opbouwen in vijf dagen...als ik last blijf houden, moet ik over drie weken weer een injectie halen... |
|
nietmeer
|
o ben je mooi klaar mee ik kom er aan met mn karreetje je even verwennen met koffie en broodjes tot elro weer thuis is  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
o dan blijf ik ook maar weer thuis  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Lessien: Dan zal het ook wel lastig zijn om thuis te zijn... Je ziet van alles wat je wilt doen, maar je kunt niks  Okee, je gaat weer...    Sterkte ermee! |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje... Is zeker lastig...wil wel dingen doen, maar mag niet en kan niet   , kan ik slecht tegen, als ik in mijn doen en laten beperkt wordt... |
|
nietmeer
|
lessien daar weet ik alles van rust ze   |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Lessien: Ik weet er alles van, leg ik nog wel een keer uit! Sterkte ermee en misschien tot later vandaag! Ik ga er ook even vandoor, boodschappen moeten gedaan worden   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Goedemorgen..   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
.. Hoor de echo..   |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |